Søren! Jaja, bruker til vanlig XS i alt så regnet med M ville passe meg.
Da tror jeg ganske så sikkert at M passer deg altså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søren! Jaja, bruker til vanlig XS i alt så regnet med M ville passe meg.
enogtosmå: har du fått veska? lurer på om den er like fin som den ser ut som ?![]()
enogtosmå: har du fått veska? lurer på om den er like fin som den ser ut som ?![]()
Hvordan er rominndeling i den?? og hvor stor? lurer på å bestille å bruke som stelleveskejeg har den i grå, og jeg kan hvertfall si at jeg elsker den. har brukt den hver dag siden jeg fikk den, og nå lurer jeg på å kjøpe meg en i svart og![]()
det er bare en stor lomme (pluss en liten mobillomme og en liten lomme med glidelås, men den er så liten at den er nok beregnet på småpenger)Hvordan er rominndeling i den?? og hvor stor? lurer på å bestille å bruke som stelleveske![]()
Typisk meg..... Har ikke helt fulgt med på kalenderen i det siste så glemte at vi er snart i desember...
Så de mange julegavene jeg shoppet i dag tviler jeg på kommer frem....
Typisk, typisk, typisk.... Sukk![]()
Jeg tenkte også på det samme her om kvelden.. Hadde tenkt å kjøpe litt julegaver på ebay, men heldigvis kom jeg på at det snart var desemer.. Så jeg kjøpte det ikke![]()
Godt du fulgte litt mer med enn jeg, hehehe!!!!