NY EBAY-tråd

Mer :) :)

http://www.ebay.com/itm/40033965721...eName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

C0835-BK.jpg

http://www.ebay.com/itm/37068608472...eName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

22296-HP_1.jpg

enogtosmå: har du fått veska? lurer på om den er like fin som den ser ut som ? :D

jeg har den i grå, og jeg kan hvertfall si at jeg elsker den. har brukt den hver dag siden jeg fikk den, og nå lurer jeg på å kjøpe meg en i svart og :)

jeg har den i grå, og jeg kan hvertfall si at jeg elsker den. har brukt den hver dag siden jeg fikk den, og nå lurer jeg på å kjøpe meg en i svart og :)
Hvordan er rominndeling i den?? og hvor stor? lurer på å bestille å bruke som stelleveske :D

Hvordan er rominndeling i den?? og hvor stor? lurer på å bestille å bruke som stelleveske :D
det er bare en stor lomme (pluss en liten mobillomme og en liten lomme med glidelås, men den er så liten at den er nok beregnet på småpenger)

men ville den fungert som stelleveske? tenker på str, er tross alt litt man skal ha med seg med en liten en...tenker da på ca str med en gennomsnittelig stelleveske

den er jo ganske romslig og stor, men for min del hadde den blitt for liten til stelleveske. men jeg hadde alltid med ekstra skift fra topp til tå, innerst til ytterst, ullpledd, handuk, bleier, mat på glass, bleier, våtservietter, salver, paracet, pengbok, avtalebok osv osv.
men til kun bleier og ekstra body og strømpebukse er det plass i massevis :)

Typisk meg..... Har ikke helt fulgt med på kalenderen i det siste så glemte at vi er snart i desember...
Så de mange julegavene jeg shoppet i dag tviler jeg på kommer frem....
Typisk, typisk, typisk.... Sukk :(

Typisk meg..... Har ikke helt fulgt med på kalenderen i det siste så glemte at vi er snart i desember...
Så de mange julegavene jeg shoppet i dag tviler jeg på kommer frem....
Typisk, typisk, typisk.... Sukk :(

Jeg tenkte også på det samme her om kvelden.. Hadde tenkt å kjøpe litt julegaver på ebay, men heldigvis kom jeg på at det snart var desemer.. Så jeg kjøpte det ikke :P

Back
Topp