NY ebay-tråd!!!

Oi kjempe stilige neglelakker,spesielt de med glitter. Må nok handle litt ser jeg:-)

Åh irriterer meg at jeg ikke kan bruke neglelakk!
Kan jo forsåvidt bruke det når jeg har ferie da:P
Eller jo. I oktober er det skole en liten peridoe, kanskje jeg kan bruke litt da:P

Løsa skrev:
Åh irriterer meg at jeg ikke kan bruke neglelakk!
Kan jo forsåvidt bruke det når jeg har ferie da:P
Eller jo. I oktober er det skole en liten peridoe, kanskje jeg kan bruke litt da:P

Why not? :) 

Regner med hun jobber i helsevesenet og der er det ikke "lov" å bruke slikt...  :)

2for1 skrev:
Regner med hun jobber i helsevesenet og der er det ikke "lov" å bruke slikt...  :)

Aha.... I see! Tenkte ikke så langt jeg, he he!! Men det må jo gå an å bruke det på privattiden?  

Har du link til disse?:)

-Nymphadora- skrev:
6 stk fargerike heklenåler for 20 kr inkl. frakt, not bad!

Er så lenge siden jeg bestilte noe,men tenkte å begynne snart med julegaver og kalender ting,og har fått mangen gode tips her,så har dere mer er det bare å komme med de:-) Elsker slike tråder:-)

Er ikke vits i å ramse opp alt, men bestilte masse knapper fra denne selgeren. Billig og greit for dere som strikker/hekler/syr... Knapper er jo dyrt i butikken.. 8-10kr for en knapp! FY!

http://www.ebay.com/sch/m.html?_nkw=button&_sacat=0&_odkw=&item=221083449849&frommaketrack=true&_osacat=0&sspagename=VIP%3Awatchlink%3Atop%3Aen&_ssn=emilewong.2009

Back
Topp