** NY Ebay-tråd igjen!! **

$T2eC16d,!)cE9s4Pu,IlBRS,oNJ8Hw~~60_12.JPG

http://www.ebay.com/itm/18110260071...eName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
Hadde de vært i en knallfarge skulle jeg kjøpt meg sånne jeg også:-P Liker farger:-)

jeg skal handle veldig snart:) haha! mobildeksel og futteral/deksel/veske e.l. til Tab'en min:-) den begynner å bli skikkelig sliten nå....

Kjempe nydelige kjoler:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg har handlet en del stash til å sy med, nettopp fått fem meter stoff fra Korea i posten, og så venter jeg på en del sytilbehør. Masse glidelåser, knapper, sånne man lukker lommebøker med, magnetlåser og glidelåser med blonder langs kanten i stedet for vanlig stoff.

Får se om jeg får til å legge inn bilder...

Tror ikke jeg får bare hjerteforma knapper, men disse knappene skal bli mitt lille "varemerke" på ting jeg lager med knapper på, tror jeg.

Det var noe av det... Poster litt mer etterhvert.

Har du link til nettsiden du bestilte stoff fra Korea? Betalte du med paypal? :)

Er ikke alltid jeg trykker for free shipping. Er mange scoop jeg har gjort utenom. Det fordi selgere spekulerer ofte i å skrive opp free shipping og så skrur de opp prisen på "buy now" ;)
Så det er verdt å sjekke ut begge deler :)

De fleste har samme varen til salgs med to priser. Er det gratis frakt er prisen på varen litt høyere, er det ikke gratis frakt koster varen mindre, men den totale summen blir den samme.

Denne kjøpte jeg da jeg var gravid :) En veldig grei kjole! Men den ser veldig mye mer luxus ut på bildet ;) Det er ganske stretch-aktig i stoffet, så ble litt skuffa da den kom.
Men igjen, en veldig grei kjole :)

Back
Topp