Hadde de vært i en knallfarge skulle jeg kjøpt meg sånne jeg også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde de vært i en knallfarge skulle jeg kjøpt meg sånne jeg også
Jeg har handlet en del stash til å sy med, nettopp fått fem meter stoff fra Korea i posten, og så venter jeg på en del sytilbehør. Masse glidelåser, knapper, sånne man lukker lommebøker med, magnetlåser og glidelåser med blonder langs kanten i stedet for vanlig stoff.
Får se om jeg får til å legge inn bilder...
Tror ikke jeg får bare hjerteforma knapper, men disse knappene skal bli mitt lille "varemerke" på ting jeg lager med knapper på, tror jeg.
Det var noe av det... Poster litt mer etterhvert.
Bestilte fra en selger på Ebay med masse utvalg. Denne: http://stores.ebay.com/innov21 og jeg bruker kun paypal.Har du link til nettsiden du bestilte stoff fra Korea? Betalte du med paypal?![]()
Er ikke alltid jeg trykker for free shipping. Er mange scoop jeg har gjort utenom. Det fordi selgere spekulerer ofte i å skrive opp free shipping og så skrur de opp prisen på "buy now"
Så det er verdt å sjekke ut begge deler![]()
De fleste har samme varen til salgs med to priser. Er det gratis frakt er prisen på varen litt høyere, er det ikke gratis frakt koster varen mindre, men den totale summen blir den samme.