Ny dagbok

Molly

Med lille spira i magen <3
Da starter vi prøvingen etter barn nr 2. <3
Har igrunnen vært prøvere siden jeg fikk mensen tilbake i november. Men har jo skjønt at jeg ikke kan bli gravid uten letrozol.

En liten forhistorie:
Prøvde i 12 pp med nr 1, som nå er blitt 14 mnd. Begynte å tempe etter 6 pp, og fant da ut at jeg får mensen 4 dager etter eggløsning. :( Har aldri hørt om noe lignende igrunnen... Har ikke lavt progesteron, og trenger ikke progesteron for å få til skikkelig eggløsning.

Det som skjer er at forholdene i livmorene ikke er slik de skal være under eggløsning, men det modnes et egg hver pp. Får eggløsning mellom dag 15 og dag 20 hver pp. Og 4 dager etter får jeg mensen. En veldig kort blødning, som varer i 2 dager, deretter litt spotting i noen dager. Noe som også tyder på at kroppen ikke får til eggløsning. Noen andre som har vært borti lignende?

Gynekologen trodde ikke på meg når jeg forklarte problemstillingen, og måtte fysisk inn å vise til ho under eggløsning. Først da trodde ho på meg, og jeg fikk letrozol. Ble gravid på første pp med letrozol da. <3
Prøvde pergo før det, noe som heller ikke fungerte.

Gynekologen mente at det ville gå tilbake til normal syklus etter hvert, men nå har det vært 5 pp etter at jeg fikk mensen tilbake, som er helt likedan. Noe som gjor at hun skrev ut ny resept med letrozol. Har ikke starta på dem enda, pågrunn av at jeg fortsatt ammer. Men nå er det bare morgen og kveld. Og må desverre slutte helt når jeg starter med letrozol.

Blir spennende å se om det klaffer på første forsøk denne gangen også!

Lykke til vennen ❤️ har trua på du blir gravid med din skatt nr 2 snart :D
Dumt kroppen skal oppføre seg helt snålt!

Lykke til vennen ❤️ har trua på du blir gravid med din skatt nr 2 snart :D
Dumt kroppen skal oppføre seg helt snålt!
Takk <3 Håper det! Så vi kan være litt gravide sammen :D

Heier på ny Letrozol-fulltreffer! :D

Velkommen tilbake som prøver du også:)
Her er vi på runde to med letrozol, 6dpo å utålmodig,hehe:)

Håper det klaffer for dere snart igjen, å kanskje vi kommer i samme termingruppe igjen:)

Velkommen tilbake som prøver :D håper du slipper å vente lenge nå og at Letrozol gjør susen :)

Velkommen tilbake som prøver du også:)
Her er vi på runde to med letrozol, 6dpo å utålmodig,hehe:)

Håper det klaffer for dere snart igjen, å kanskje vi kommer i samme termingruppe igjen:)
Du fikk letrozol igjen du også, bra :D Så spennende!!! Håper det klaffer for deg denne pp da. Så kommer jeg etter neste pp :D Håper jeg! Vi har jo prøvd noen pp allerede, men er på en måte ikke vits når jeg alikevel får mensen 4 dager etter eggløsning. Hvordan var din syklus uten letrozol?

Velkommen tilbake som prøver :D håper du slipper å vente lenge nå og at Letrozol gjør susen :)
Takk kjære deg <3 Håper mest for deg akkurat nå!! :D <3

Du fikk letrozol igjen du også, bra :D Så spennende!!! Håper det klaffer for deg denne pp da. Så kommer jeg etter neste pp :D Håper jeg! Vi har jo prøvd noen pp allerede, men er på en måte ikke vits når jeg alikevel får mensen 4 dager etter eggløsning. Hvordan var din syklus uten letrozol?
Hadde veldig lange sykluser sånn som før jeg ble gravid..har vært oppi 64 dager, så letrozol hjelper veldig på å få litt kortere:)
Første runde fikk jeg positiv eltest på cd22,å på denne fikk jeg på cd16:)
Så krysser fingrene for spire snart:)

Så hyggelig å se deg i gamet igjen, Molly :D Det er klart det setter ting litt i perspektiv for min del, men :)) Masse lykke til i alle fall. Håper det klaffer fortere denne gangen :)

Hadde veldig lange sykluser sånn som før jeg ble gravid..har vært oppi 64 dager, så letrozol hjelper veldig på å få litt kortere:)
Første runde fikk jeg positiv eltest på cd22,å på denne fikk jeg på cd16:)
Så krysser fingrene for spire snart:)
Det høres jo lovende ut!! Krysser fingrene for deg <3

Så hyggelig å se deg i gamet igjen, Molly :D Det er klart det setter ting litt i perspektiv for min del, men :)) Masse lykke til i alle fall. Håper det klaffer fortere denne gangen :)
Takk søte du!! Huff hadde virkelig håpa at du var gravid nå!! :( At det skal være så urettferdig. Vet de noe hvorfor du ikke klarer å holde på spirene dine? Ser du har blitt gravid gjentatte ganger på letrozol. Håper det er IVF som skal til for dere da <3 Du kan vertfall bli gravid! Du trenger bare hjelp til å holde på spiren <3 Mange gode lykkeønskninger til deg. <3 Skal inn å snoke i dagboken din nå. Er så lenge sia jeg har vært her inne. Klem til deg!

Takk søte du!! Huff hadde virkelig håpa at du var gravid nå!! :( At det skal være så urettferdig. Vet de noe hvorfor du ikke klarer å holde på spirene dine? Ser du har blitt gravid gjentatte ganger på letrozol. Håper det er IVF som skal til for dere da <3 Du kan vertfall bli gravid! Du trenger bare hjelp til å holde på spiren <3 Mange gode lykkeønskninger til deg. <3 Skal inn å snoke i dagboken din nå. Er så lenge sia jeg har vært her inne. Klem til deg!
Ja, jeg hadde vel aldri trodd det skulle ta så lang tid, men.. Rart hva man kommer seg gjennom når man må :rolleyes: "Problemet" var at jeg ikke ble gravid igjen etter den ene SAen i pp 2, før nå ved de tre siste ppene før IVF (med Letrozol). Så jeg har aldri vært utredet for habituell abort (ikke vet jeg om jeg hadde hatt krav på det heller med tanke på at bare en av fire aborter har vært etter uke 5), og dermed ikke testet for hva som eventuelt har vært årsaken til at jeg har mistet. Jeg har jo PCOS. Men utover det, vet jeg ikke. Jeg tenker det er noe jeg bør snakke med legene om hvis jeg ikke lykkes med IVF i alle fall. Vi får håpe jeg slipper det. Takk for gode ord ❤ Kanskje vi flytter over til terminforum sammen. Det hadde vært noe det!

Ja, jeg hadde vel aldri trodd det skulle ta så lang tid, men.. Rart hva man kommer seg gjennom når man må :rolleyes: "Problemet" var at jeg ikke ble gravid igjen etter den ene SAen i pp 2, før nå ved de tre siste ppene før IVF (med Letrozol). Så jeg har aldri vært utredet for habituell abort (ikke vet jeg om jeg hadde hatt krav på det heller med tanke på at bare en av fire aborter har vært etter uke 5), og dermed ikke testet for hva som eventuelt har vært årsaken til at jeg har mistet. Jeg har jo PCOS. Men utover det, vet jeg ikke. Jeg tenker det er noe jeg bør snakke med legene om hvis jeg ikke lykkes med IVF i alle fall. Vi får håpe jeg slipper det. Takk for gode ord ❤ Kanskje vi flytter over til terminforum sammen. Det hadde vært noe det!
Skjønner!! Jeg håper virkelig at det klaffer for deg med IVF. Helst på første forsøk! Men mamma skal du bli uansett <3 Åh det hadde vært veldig koselig om vi kom i samme terminforum :D Så spent på dine vegne! <3

CD 14 i dag. En del eggløsningsslim. Blir spennende å se om eggløsning kommer til vanlig tid, eller om den lar vente på seg :) Regner uansett med at jeg får mensen 4 dager etterpå denne pp også. Og starter med letrozol neste pp :D Spent!

Her må jeg følge med :D Heier på deg <3

Back
Topp