Ny dag , Nye muligheter :-)

Synne*

Elsker forumet
Da er det mandag igjen ! [:)]

Hva gjør dere da?
Jeg sitter bare å sløver litt på pc`n.. Markus sitter å ser barne tv [;)] Pippi..

Skal på jobb idag, men ikke før i ettermiddag ! Seinvakt..
Har nedtelling nå [;)] Skal jobbe idag i imorgen, seinvakt ! Såå.. Har jeg fått fri på onsdag [:D]
Da skal vi på ULTRALYD !! [:D] [:D]

Ha en super dag alle sammen ! [:)]

ORIGINAL: *mamma87*

koseligt!
her må jeg ut å handle,trenger mat osv.ellers er det ikke så mye mer på planen..

kjenner jeg gleder meg på deres vegne til den UL[;)]
men er ikke så lenge til vi heller skal..[:)]

ha en fin dag selv!!

Må ut å handle mat vi å..
Takk [:)] Vi gleder oss kjempe masse! [:)] [:)] Å tenkte å ta med Markus [;)]
Går vel fort til de fleste her inne skal på UL nå [:)]

Takk ! [:D]

Sitter oppe hos min mor og slapper av litt. Samboern og lillemann er hjemme og leker og styrer fælt tenker jeg. Skal møte ei vennine for kaffe om et par timer og levere noen greier. Så skal vi til svigermor på middag hun ville gi Gabriel en forsinket 2 års gave i dag:)

Hei[:)]

Har det så travelt på jobb at jeg svetter, endelig etter 4 timer kan jeg sette meg ned og spise litt og puste! Hyggelig når man plutselig bare er to stk som møter opp på jobb en mandag morgen[:o]

Min søster og kjæreste og hennes sønn kom i går, skal være en uke, var så herlig å se henne igjen! Hun hadde med iskaffe og smash til meg, så i dag er jeg et lykkelig menneske[:D]

I tillegg har vi fått en fyr til å rydde unna en masse rot fra skuret vårt/carporten, så nå er huset vårt shina både utvendig og innvendig - og det er en GOD følelse! Kjæresten til søsteren min er en sånn rastløs, handy type, så regner med hekk er klippet og gress klippet innen uken er omme[;)] Fair deal det da; vi forsyner han med alkoholholdig drikke, han fikser ting[:D]

Er i gang med klasvask 1/5...å ferdig med støvtørkinga...
Ordentli vaskedag.. blir so masse dritt når enn pussa opp, så må ta golva og,hjelpe ikkje støvesuge alt finstøvet...
Fikk gla melding av sambo at en mann frå trappeverkstad skal komme i løpet av veka å måle opp/sjå på forsjellinge løysinga på ny trapp.. WOHOOO! Så kankje ej slepp å klatre me stige til å frå loftet høggravid slik ej såg for mej ;)

Ha en fin dag alle sammen:) å lykke til alle som skal på ul!

Er på jobben akkurat nå, men er 50% sykemeldt så skal snart gå hjem [:D]

Da skal jeg legge meg på sofaen under dyna med den siste Harry potter boka jeg holder på å lese, og bare kooooose meg til mannen min kommer hjem [:D]

Så blir det vel å høre litt på lillegull med baby-sounden min da, eeeelsker den lyden

Idag har vi hatt første dag med tilvenning i barnehagen, og det gikk kjempebra. Resten av dagen skal jeg kun slappe av, er ikke i form ennå etter styrtblødningen i helgen. Da er det godt å bli pleiet av alle rundt en[:)]

ORIGINAL: Mamman til Magnus

Idag har vi hatt første dag med tilvenning i barnehagen, og det gikk kjempebra. Resten av dagen skal jeg kun slappe av, er ikke i form ennå etter styrtblødningen i helgen. Da er det godt å bli pleiet av alle rundt en[:)]

Det er så utrolig godt å høre at alt gikk bra med deg!!! [:)]

Jeg jobber jeg [:)]
Også sitter jeg litt her inne da...

her har det vært rolig gitt... kjæresten starta på jobb igjen i dag og jeg har vært inne te naboen og pratet litt og prøvd å lage grøt, som gikk til helvete[:@][:@] så nå er kjærest på butikken mens jeg sitter her og er lei, svett og grinete hehe..[8|] hormoner neeei da...
ellers så gleder jeg meg SYKT te i morra!!!!!!! og gruer meg litt... skal på UL og på undersøkelse etterpå.. ang hjerteformet livmor.. så er mye spenninger i kroppen no ja.. men gleder meg til å se lille frosken min,[:D]

Back
Topp