Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eggerøre og røklaks <3 hater egentlig laks for tiden i form av kokt, stekt og fersk.. Men røkt er nom!
Sent from my iPhone using BV Forum
Trodde ikke man skulle spise røklaks jeg, pga det er lagret. Har du sjekka?
Blir helt forvirret av dette her. For da jeg gikk gravid sist var det greit med gravlaks og ikke røket laks. Så jeg spiste gravlaks i jula det året. Tror jeg må holde meg borte fra begge deler for å være sikker
Åja hehe... Ja, da er jo saken litt annerledesDet var rakfisk jeg mente var fyfy, fersk gravlaks er greit
Så hysteriske folk her er da.....
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Det var et parti rakfisk som ble tilbakekalt grunnet listeriafunn. Det er uansett svært liten risiko for smitte i Norge. Kjenner flere som har spist rakfisk under svangerskap, uten at det gav noen komplikasjoner.
Neineinei! Spis og kos deg. Du har rett -innafor good holdbarhetsdato og nyåpnet pakke som ikke ligger åpen i kjøleskapet over lengre tid, er det trygt. Jeg har spist trønderfår (spekepølse) på skiva i flere uker. På ultralyden i går lå det en frisk baby pg strekte på seg og fin hjerterytme. Ikke bekymre deg.Æsj nå blei jeg skikkelig redd.. Tror dere den ene skiva har gjort noe når pakken var helt nyåpnet og langt innenfor holdbarhetsdatoen? Tvang meg selv til å kaste den opp igjen for sikkerhetsskyld, men vet ikke om alt kom opp igjen..