Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempe fin☺☺Mens lillebror tok en lang dupp i vogga nå i formiddag, fikk jeg sydd ei selebukse som jeg har tenkt på lenge. Gleder meg til han vokser inn i den!Vis vedlegget 107616
Er str 62 ja. Vi er på vei inn i den str nå. Hvor gammel er jenta di? Min er 6 uker.Står 62 på lappen inni?mi har allerede begynt å bruke den straltfor stor blitt, vokser ut av armene mine snart!!
Tusen takkKjempe fin☺☺
Tusen takk! Ja, det er kjekt å sy til barna. Gøy med noe hjemmelaget, som ingen andre har likt.Kjempeskjønn!kan forstå du glede deg te å kle opp minien i den!
håpe eg og får sydd litt te gullet her i hus og snart.. <3
![]()
Tusen takk!Nydelig!
Hun er 9 uker..Er str 62 ja. Vi er på vei inn i den str nå. Hvor gammel er jenta di? Min er 6 uker.
Det er ferdigmønster ja. Fra Ottobre.Så fin!har du brukt ferdifmønster eller laget selv?
WOWMens lillebror tok en lang dupp i vogga nå i formiddag, fikk jeg sydd ei selebukse som jeg har tenkt på lenge. Gleder meg til han vokser inn i den!Vis vedlegget 107616
Takk! Jeg hadde klippet den ferdig tidligere, og så sydde jeg den mens han sov ja.WOWSå utrolig fin og så flink du er
Skjønner at du gleder deg til den passer
Gjorde du det mens lillebror sov?