Ny bruker- men sniklest leeeenge..

Snupså

Glad i forumet
Hei alle sammen [:)]

Må vel være så høflig at jeg presenterer meg litt. Nå har jeg sniklest leeenge og føler jeg "kjenner" igjen noen brukere- og vet om det blir action eller ikke- utfra tema og person som skriver.

Hehe når det er sagt så pleier jeg å si ting akkurat slik jeg mener, så kommer vel til å havne i noen diskusjoner ja.. Men: så lenge man er saklig (sånn noenlunde i all fall.. nei da) så er det jo bare gøy med litt diskusjoner.

Jeg er da rukket å bli tredve år (I know- gruuuusomt) - hm må finne utav hva disse smiley`ene betyr og hvilke jeg skal bruke.

Jeg har to barn, minste er 4 uker- herlig å bli mamma igjen!! Og regner med det er noen her inne som kan lære meg alt jeg gjør galt- fra bilsikring til påkledning  Kan tro jeg har blitt engasjert i mange av diskusjonene- likevel har jeg ikke somlet meg til å melde meg inn. Vel nu er jeg her, og kommer vel til å melde meg inn i august forum og lage signatur og litt sånn etterhvert som jeg finner ut av ting.

Og ikke minst gleeeeder jeg meg til å diskutere med dere (og ne- hei jeg finnes ikke kverulant... sier noen det så lyver de... hihi)

Mer informasjon gidder jeg ikke legge inn i kveld- er begrensa interesseverdi for dere damer her inne så lenge jeg er helt fersk- hehe så kan plage dere med mer om meg når jeg har blitt litt husvarm her inne!

Ha en fortsatt fin aften jenter/damer!!

Velkommen hit!![:)]

Kjekt å endelig stå frem som bv-hekta? Hehe

Hei hei!!

Velkommen til BV, håper du vil trives her!! Koslig gjeng her inne!![:D]

ORIGINAL: alltidlente

Velkommen inn hit [:D][:D][:D] 

Du kommer til å bli avhengig- consider urself warned[:-]

[8D] sign!

Velkommen hit![;)]

Du kommer helt sikkert til å trives her! Og vi "sees" sikkert i en og annen god diskusjon[:D]

Heihei..
Og velkommen[;)]

Kremt...[8D] Kunne quotet alle her...

HM for det første: jepp litt flau fordi jeg "vet" så mye- herregud følte meg som flue på veggen her ja... *plystre flaut*

For det andre: hekta?! HVem ? jeg? kan jeg aldri innbille meg.... (er vel normalt å være her ørten ganger til dagen for å sjekke vel???)

For det tredje: Skal ikke se bort fra at det blir noen diskusjoner nei... Uff a meg- har en lei tendens til å engasjere meg litt for mye og snakke litt for mye rett fra levra.

Og ja hu eldste er 5 år, og minsten er en gutt på 4 uker godt og vel

Og selvsagt må jeg ikke glemme manerene mine: Takker og bukker for velkomsten[:)]

Velkommen,du kommer til å få det sååå trivelig her[;)]
minste jenta mi er 2 år og jeg er stuck her [8D]

Bare moro med nye mennesker,man trenger litt ny input avogtil,vertfall her inne[8D]
Velkommen skal du være,og ha en fin høstkveld sammen med den vidunderlige mannen din[:)]

Back
Topp