Snupså
Glad i forumet
Hei alle sammen [:)]
Må vel være så høflig at jeg presenterer meg litt. Nå har jeg sniklest leeenge og føler jeg "kjenner" igjen noen brukere- og vet om det blir action eller ikke- utfra tema og person som skriver.
Hehe når det er sagt så pleier jeg å si ting akkurat slik jeg mener, så kommer vel til å havne i noen diskusjoner ja.. Men: så lenge man er saklig (sånn noenlunde i all fall.. nei da) så er det jo bare gøy med litt diskusjoner.
Jeg er da rukket å bli tredve år (I know- gruuuusomt
) - hm må finne utav hva disse smiley`ene betyr og hvilke jeg skal bruke.
Jeg har to barn, minste er 4 uker- herlig å bli mamma igjen!! Og regner med det er noen her inne som kan lære meg alt jeg gjør galt- fra bilsikring til påkledning
Kan tro jeg har blitt engasjert i mange av diskusjonene- likevel har jeg ikke somlet meg til å melde meg inn. Vel nu er jeg her, og kommer vel til å melde meg inn i august forum og lage signatur og litt sånn etterhvert som jeg finner ut av ting.
Og ikke minst gleeeeder jeg meg til å diskutere med dere (og ne- hei jeg finnes ikke kverulant... sier noen det så lyver de... hihi)
Mer informasjon gidder jeg ikke legge inn i kveld- er begrensa interesseverdi for dere damer her inne så lenge jeg er helt fersk- hehe så kan plage dere med mer om meg når jeg har blitt litt husvarm her inne!
Ha en fortsatt fin aften jenter/damer!!
Må vel være så høflig at jeg presenterer meg litt. Nå har jeg sniklest leeenge og føler jeg "kjenner" igjen noen brukere- og vet om det blir action eller ikke- utfra tema og person som skriver.
Hehe når det er sagt så pleier jeg å si ting akkurat slik jeg mener, så kommer vel til å havne i noen diskusjoner ja.. Men: så lenge man er saklig (sånn noenlunde i all fall.. nei da) så er det jo bare gøy med litt diskusjoner.
Jeg er da rukket å bli tredve år (I know- gruuuusomt
) - hm må finne utav hva disse smiley`ene betyr og hvilke jeg skal bruke.Jeg har to barn, minste er 4 uker- herlig å bli mamma igjen!! Og regner med det er noen her inne som kan lære meg alt jeg gjør galt- fra bilsikring til påkledning
Og ikke minst gleeeeder jeg meg til å diskutere med dere (og ne- hei jeg finnes ikke kverulant... sier noen det så lyver de... hihi)
Mer informasjon gidder jeg ikke legge inn i kveld- er begrensa interesseverdi for dere damer her inne så lenge jeg er helt fersk- hehe så kan plage dere med mer om meg når jeg har blitt litt husvarm her inne!
Ha en fortsatt fin aften jenter/damer!!