ny blødning....

t.t.h.

Elsker forumet
fikk en ny blødning i dag[:(][:(][:(]men testen er forsatt positiv[8|][8|]tok en ny i kveld og den var like sterk på fargen som i morges[8|]holder på og bli sprø nå. skal til legen i morgen og måle hcg.hvis jeg holder på og miste det nå, burde ikke testen blitt svakere?noen som hvet?

Skal krysse fingrene for deg t.t.h!!! og en skulle jo tru at testene blei svakere om du skulle miste!?
Kor lang tid vil det ta å få svar på hcg-blodprøven da, fikk du vite det sånn ca? F.eks at om du tar i morgen tidlig, så kan du få svar på tors, evt. fredag? Skal i hvertfall krysse fingrene hardt for deg snuppa, du får ikkje lov til å miste no!!!!!

hjelper desverre ikke å ta flere tester for hcgèn kan sitte igjen i kroppen en stund vist en skulle miste.... men gå til legen og ta blodprøve i morgen og på fredag,skal være to dager imellom de. be om sykemelding og være hjemme og slappe av mest mulig.

håper inderlig at denne blødningen gir seg, eg vet at det der ikke e noe kjekt i d hele tatt. har vært igjennom dette selv.

stor klem fra meg

tar du blodprøve i morgen så tror eg ikke du får svar på den før på fredag og den du tar på fredag får du ikke svar på før på mandag, sånn var det hos meg......

ORIGINAL: [miss]

Skal krysse fingrene for deg t.t.h!!! og en skulle jo tru at testene blei svakere om du skulle miste!?
Kor lang tid vil det ta å få svar på hcg-blodprøven da, fikk du vite det sånn ca? F.eks at om du tar i morgen tidlig, så kan du få svar på tors, evt. fredag? Skal i hvertfall krysse fingrene hardt for deg snuppa, du får ikkje lov til å miste no!!!!!

Signerer [miss]

Huff da, krysser fortsatt fingrene for deg. Jeg har også hørt at noen kan blø både i begynnelsen og videre i svangerskapet, noen har tilogmed hatt mensen i hele svangerskapet, så det er fortsatt håp for at det skal gå bra vettu [:D]

Sender engler og krysser fingrer for atskal bli hos dæi.

Det er riktig som VilSåGjerne sier, det er nytteløst med graviditetstester nå, det er bare blodprøver som kan si om HCG dobbles slik det skal fremover.

Satte du inn et eller to egg?
Det kan jo være at det er det ene egget også, eller en blødning som er ufarlig, VilSåGjerne har jo opplevd dette selv på to måter. Og hun er gravid og langt på veg etter siste blødningen hun fikk da hun trodde det skulle gå gærli.

Uff dette er nok veldig skremmande. Men det er mange som har opplevd det samme som det har gått bra med.

Krysse alt for deg

tusen takk dere er så snille alle sammen[;)]fikk satt inn 2 egg denne gangen.

vilsågjerne: Hadde du også blødning og evt hvor lenge?

ORIGINAL: t.t.h.

tusen takk dere er så snille alle sammen[;)]fikk satt inn 2 egg denne gangen.

vilsågjerne: Hadde du også blødning og evt hvor lenge?

første forsøket mistet eg i uke 4 og noe...... då økte blødningen noe helt sykt........

andre gang begynte det med brunlig en uke etter positiv test og eg tenkte at no var løpet kjørt men det var det ikke. hadde brunlig utflod i noen dager mest på papiret etter toalettbesøk. så var det noen dager opphold og så kom det igjen, av og til da kom det litte granne blod,men dette gidde seg igjen.

så dette kan gå bra,men det er viktig at du prøver å ta det med ro, så godt det lar seg gjøre.

eg skal værtfall krysse fingrene for deg

vi satte inn to egg begge gangene. så no siste gang så var det nok det ene egget som ikke ille være med på turen og ville da ut igjen.....

vilsågjerne: takk da er det forsatt håp[;)]har vært og målt hcg i dag, får svar på fredag, skal ta ny prøve igjen på fredag.satte inn 2 egg denne gangen, kansje et av de ikke vil feste seg[8|]for håpe på det.har forsatt blødning, ikke så veldig mye men det er der, har litt vondt på begge sidene i magen,ikke hele tiden[&o]

Krysser fingrene for at dette går bra!

ORIGINAL: t.t.h.

vilsågjerne: takk da er det forsatt håp[;)]har vært og målt hcg i dag, får svar på fredag, skal ta ny prøve igjen på fredag.satte inn 2 egg denne gangen, kansje et av de ikke vil feste seg[8|]for håpe på det.har forsatt blødning, ikke så veldig mye men det er der, har litt vondt på begge sidene i magen,ikke hele tiden[&o]

ja det er virkelig håp t.t.h. ,det er det.

husker mitt andre forsøk da eg begynte med blødning, så var eg helt rolig og var så sikker på at det skulle gå gale,gren litte grann så gikk det over. vi begynte å leite etter syden turer på nette for vi ville bare komme oss vekk litt, etter alt styret.

men det gikk jo bra alikevel[:)]

håper blødningen gir seg snart.

kjempe stor klem fra meg

Håpa virkelig at alt går bra.

Masse gode tankar på vei[:)]

Vilsågjerne: tusen takk[:)][:)]i går var jeg så lei meg,men i dag tenkte eg at enten så går det eller så går det ikke,ingeting eg kan gjør uansett. men eg kan ihvertfall bli gravid igjen[;)][;)]he 6 egg på frys, så eg slipper vel alle de hormona igjen?

Nesing?kjempe søt gutt du har[:)][:)]håpet stiger når jeg hører slike ting som du sier[:)][:)]

Mulan: hei hei[:)]trist at det ikke klaffet for dere[:(][:(]men du rekker kansje et fryseforsøk før jul[:D][:D]og det er jo kjempe bra[:)][:)][:)]har vær og tatt blodprøve i dag, får svar på fredag.

Back
Topp