Ny blødning

MinCariño

Forumet er livet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Så kom det en ny blødning i dag..:(
Første dagen på ny jobb. Kjørte barna til barnevakten, hadde menssmerter i bilen. Kom på jobb, hilste på alle nye og skyndte meg på do før møtet skulle starte. Når jeg tørket meg var det friskt blod..:(
Sendte meld til mannen og han prøvde å finne nr til gynekologen vi var hos sist og styrte på. Til slutt fikk han tak i henne. De ville ha meg inn. Så da måtte jeg fortelle det til sjefen og be om fri..pisse nervøs! Men det gikk bra. Og sjefen bad meg tenke på meg selv og at arbeidet kunne ligge å vente.
Hos gynekologen så jeg en levende liten krabat som strakk på beina:) men årsak for blødning kunne hun ikkje si noe om. Trolig er jeg veldig lettblødende fra livmorhalsen, så den har startet å blø. Men livmorhalsen er lukket. Livmor og morkaka var fin.
Off, håper dette var siste gangen..veldig skremmende å finne blod..
Jeg holder meg hjemme i morgen, og slapper av. Kanskje fredag også. Men blir jo stresset av tanken på alt jeg skulle gjort på jobben også..

Så kom det en ny blødning i dag..:(
Første dagen på ny jobb. Kjørte barna til barnevakten, hadde menssmerter i bilen. Kom på jobb, hilste på alle nye og skyndte meg på do før møtet skulle starte. Når jeg tørket meg var det friskt blod..:(
Sendte meld til mannen og han prøvde å finne nr til gynekologen vi var hos sist og styrte på. Til slutt fikk han tak i henne. De ville ha meg inn. Så da måtte jeg fortelle det til sjefen og be om fri..pisse nervøs! Men det gikk bra. Og sjefen bad meg tenke på meg selv og at arbeidet kunne ligge å vente.
Hos gynekologen så jeg en levende liten krabat som strakk på beina:) men årsak for blødning kunne hun ikkje si noe om. Trolig er jeg veldig lettblødende fra livmorhalsen, så den har startet å blø. Men livmorhalsen er lukket. Livmor og morkaka var fin.
Off, håper dette var siste gangen..veldig skremmende å finne blod..
Jeg holder meg hjemme i morgen, og slapper av. Kanskje fredag også. Men blir jo stresset av tanken på alt jeg skulle gjort på jobben også..
Enig med sjefen din, tenk på deg selv nå ♡ Så bra at du fikk komme inn med en gang!! Så godt at du slapp å være redd lenge :-)

Burde du ikke få sykemelding? Høres ut som du kan trenge hvile. Uff, så vemmelig... :/

Så godt med en så forståelsesfull sjef, og så bra at det er bra med den lille ❤️ jeg signerer det både sjefen og de ovenfor sier her, og stemmer for at du skal ta det med ro! :-)

Godt du fikk komme inn til ul så fort og at alt stod bra til. Gurimeg så skremmende! Håper du slipper litt lettere unna fremover :-) Stor klem!

Uff, så bra det gikk fint! Ville også ha ringt fastlegen i morra og spurt etter sykemelding. Jobbe kan du gjøre senere, nå må du bare slappe av og tenke på deg selv og den lille i magen!

Tusen takk alle sammen:)
er glad for sjefen ja:) såg nesten ut så hun visste jeg var gravid. Men det er ikke mulig.
Ja får hvile meg, har sykemeld til og med fredag. Men legen sa jeg kunne ta og føle litt på det. Viss jeg skulle sitte i ro og jobbe på pc f.eks. Så kunne jeg gå på jobb.
Så jeg ser an formen. Hviler meg i morgen og så ser jeg hva fredagen bringer :)

Åh, det var ennå godt at du fikk kommet inn til ul slik at du fikk sett at alt sto bra til! :) bruk dagene på å slappe helt av, så krysser jeg fingrene for at du slipper å oppleve flere blødninger :)

Huff, det var ikke mye hyggelig start på dagen.. Men inderlig godt de kunne bekrefte at alt fortsatt stod bra til!!
:) Og deilig å få det bekreftet fort, så man slipper gå å vente og bekymre seg lengre enn høyst nødvendig!

Godt å høre om positive erfaringer etter blødninger. Her har blødningene endelig stoppet helt, men har ikke fått sjekket på UL ennå. Var ikke så viktig jeg, så fikk time på mandag :(

Godt å høre om positive erfaringer etter blødninger. Her har blødningene endelig stoppet helt, men har ikke fått sjekket på UL ennå. Var ikke så viktig jeg, så fikk time på mandag :(
Uff, det er ikke greit! !

Nei.. kjedelig å vente. Men har trua.. skal til legen i dag og vil prøve å mase meg til at hun prøver doppleren..
Ja, det er der minste de kan gjøre. Ikke godt å gå rundt å bekymre seg slik!

Nei.. kjedelig å vente. Men har trua.. skal til legen i dag og vil prøve å mase meg til at hun prøver doppleren..
Spør om hun kan henvise deg videre til en gynekolog. Sykehus tar det ofte ikke så seriøst så tidlig. Men noen gynekologer samarbeider med offentlige leger. Min lege ringte inn til en av de som står på samarbeidslisten, forklarte problemet og hvordan jeg hadde det og jeg fikk time dagen etterpå til UL.

Vet om andre jenter med blødninger gjennom hele svangerskapet, tror det kan være greit med en sykmelding i tilfelle du har risiko for å føde tidlig? Sender deg en god klem!

Huffameg så uheldig du er!! :eek:
Godt det går bra og at du "bare" er lettblødende!
Kjedelig med den nye jobben, men det går seg til. Det finnes viktigere ting i livet enn jobb!

Håper alt går fint med deg. Slapp av og finn roen :)

Back
Topp