Ny bilstol!

Vulcano

Elsker forumet
Regner med de fleste har gått over til større bilstol nå.. Hvilke har dere kjøpt og hva kostet de? Vi skal kjøpe ny nå i helgen så vil gjerne ha noen tips. [;)]

Vi kjøpte Akta Graco Duo Flex XTP. Er overhodet ikke fornøyd!
Haavard henger og slenger med hodet når han sovner, og det hjelper ikke med ekstra støttepute. Han sitter vennvittig bratt, og er sutrete når vi setter han i setet. Det skal sies at han ikke er noe sutreunge, og sier kun i fra om det er noe i veien.

Vi har akta garco cosmic comfort. Det kan man montere begge veier!
Vi er veldig fornøyd! Vi kommer nok ikke til å bytte bilsete! Hun sitter bra i det.. Å hun har full oversikt.. Så for henne har det blitt gøy å kjøre bil!

ORIGINAL: Stine89

Vi har akta garco cosmic comfort. Det kan man montere begge veier!
Vi er veldig fornøyd! Vi kommer nok ikke til å bytte bilsete! Hun sitter bra i det.. Å hun har full oversikt.. Så for henne har det blitt gøy å kjøre bil!

Dette har vi også [:D]

Vi er STORFORNØYDE [:D]

Vi byttet sete fordi Johannes vokste ut av setet og ikke satt noe behagelig lengre [&:]

Vi kommer ikke til å bytte på en stund enda, men når vi skal bytte blir det besafe izi combi. Har det sete til 2 åringen og er veldig fornøyd![:)]

ORIGINAL: Sviskesiri

Hvorfor bytter nesten alle allerede????[8|]
Setet vårt går opp til 13 kg det... Tviler på at vi kommer til å bytte noe særlig før egentlig...[:)]

Så har jo jeg en gutt på 13 kg da...[:D] Men vi måtte uansett bytte før (når han var 6 mnd faktisk) fordi han var for BRED for det gamle setet[:D][:D][:D]

He, he. Stoooore gutten min[;)]

Sviskesiri: Tror kanskje du må bytte før..... Di legger ikke fort på seg lenger, men di vokser mye i lengden..... Mange er 2 år før di passerer 13 kg........[:)]

Vi har HTS iZi combi X1 og er kjempefornøyde med det. Hun sitter godt, kan med et håndgrep regulere det i 5 ulike posisjoner. Det er litt tungvindt å feste, men det er jo ikke et sete en tar ut og inn hver dag. Og så er det et av di aller aller tryggeste....

ORIGINAL: åsså jeg da!

Hvorfor bytter nesten alle allerede????[8|]
Setet vårt går opp til 13 kg det... Tviler på at vi kommer til å bytte noe særlig før egentlig...[:)]

jeg leste ett sted at du skal bytte setet når barnet bøyer seg fremover i setet, for da er ikke setet sikkert nok lengeR m tanke på hode og nakke. jonah var i tillegg blitt for lang i høyden nesten og grinete, så han satt ubehagelig...
Tror ikke det er mulig, så stramt som vi spenner henne....[8D]

Sånn her også, Setet passer lenge enda. Vi spenner henne stramt fast, så det er umulig å bøye seg fremover. Vi bytter nok før 13kg, for storebror var 13 kg da han var 1,5år, og da var han alt for lang. Men han brukte setet til han var drøye året, og det gjør nok snuppa også.

ikke bytta her enda...langt opp til 13 kg, regner med hun blir for lang før hun blir for tung!blir nok å ha dette setet noen mnd til enda

ORIGINAL: kurtine

Vi kommer ikke til å bytte på en stund enda, men når vi skal bytte blir det besafe izi combi. Har det sete til 2 åringen og er veldig fornøyd![:)]

sign[:)]

Back
Topp