Ny bilstol

x1xCatrine2

Gift med forumet
Turte ikke stole på den brukte bilstolen som vi hadde kjøpt av søskenbarnet mitt, så i går kjøpte vi ny stol! Akta Graco duologic, kjempefornøyd!! Kosta 4000 da, men det er verd det. Nå har vi bilstol i nærmere 4 år!!![:D]

Det er nok verdt pengene! [;)] Sikkerhet er jo alfa og omega for våre kjære små [:D][:D]

ORIGINAL: Smiley80

Det er nok verdt pengene! [;)] Sikkerhet er jo alfa og omega for våre kjære små [:D][:D]

Den ville jeg også kjøpt om vi skulle ha ny nå[:D] - men vi har jo stolen etter storebror (Acta Graco Autobaby[;)])

ORIGINAL: Smiley80

Helt klart!!

Jeg får grøssninger på ryggen når jeg hører om brukte stoler!!!!!!!! [&:][:@][&:]
Iallefall hvis man ikke kjenner de som har brukt dem. Man vet aldri om der har vært med i en kræsj, og det er ikke store kræsjen som skal til før en stol MÅ byttes! Det er ikke sikkert at det synes på den engang.

Har jobbet i butikk med babyutstyr, stor kjede, og har derfor vært på mange kurs... Og jeg ble skremt samtidig som jeg lærte mye nyttig man liksom ikke vet som 'bare' forelder!

Stoler går også ut på dato! De kan bli for gamle, og da er den ikke sikker lenger.

Ikke menninga å skremme dere! [:)] Jeg bare måtte få det ut!

Er veldig glad for at du har kjøpt ny stol, Catrine2!! [:)]

Vi kjøpte ny stol til Ine, så den stolen er 2år og 3 mnd. Hvor lenge er holdbarhets datoen da?

Kjøpte brukt stol til henne når hun vokste ut av baby stolen. Men jeg har veldig lyst å kjølpe ny. Ser på ny hver gang jeg er i en butikk som selger stoler

Gratulerer med ny stol[:)]

ORIGINAL: 4_barn

Jeg får grøssninger på ryggen når jeg hører om brukte stoler!!!!!!!! [&:][:@][&:]
Iallefall hvis man ikke kjenner de som har brukt dem. Man vet aldri om der har vært med i en kræsj, og det er ikke store kræsjen som skal til før en stol MÅ byttes! Det er ikke sikkert at det synes på den engang.

Har jobbet i butikk med babyutstyr, stor kjede, og har derfor vært på mange kurs... Og jeg ble skremt samtidig som jeg lærte mye nyttig man liksom ikke vet som 'bare' forelder!

Stoler går også ut på dato! De kan bli for gamle, og da er den ikke sikker lenger.

Vi kjøpte den av søskenbarnet mitt da, og hun hadde nok sagt ifra om den hadde vært med i krasj. Men så leste jeg at det også var nok at den var mistet ned en gang. Tror nok stolen egentlig er grei. Men vi ville ha ny alikevel! Den stolen vi kjøpte sitter Theo også bedre i!![:D]

ORIGINAL: Catrine2

ORIGINAL: 4_barn

Vi kjøpte den av søskenbarnet mitt da, og hun hadde nok sagt ifra om den hadde vært med i krasj. Men så leste jeg at det også var nok at den var mistet ned en gang. Tror nok stolen egentlig er grei. Men vi ville ha ny alikevel! Den stolen vi kjøpte sitter Theo også bedre i!![:D]

Ja, det er noe helt annet når man kjøper fra noen man kjenner og stoler på!

Hadde en kunde en gang som skulle kjøpe stol. Hun hadde fått tilbud fra en venninne om å kjøpe stol av dem. Venninnen skulle nemlig kjøpe ny fordi denne stolen hadde vært med i en kræsj!!!! Så da var det ikke så nøye me barnet til henne som fikk tilbudet om stolen da??? [:@][:@] Noen folk kan man bli skikkelig matt av! Denne kunden min ble skikkelig skuffa over sin venninne, hun følte jo da at hennes barn ikke var like mye verdt.... [&:] Heldigivs tenkte hun rett og kjøpte ny stol!! [:)]

Back
Topp