Is erno godt daVåknet i natt med tidenes halsbetennelse, som for øvrig passer særdeles dårlig nå rett opp mot termin... Så i dag blir den o'store isdagen. Begynner me is til frokost![]()
Vis vedlegget 13618
Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Is erno godt daVåknet i natt med tidenes halsbetennelse, som for øvrig passer særdeles dårlig nå rett opp mot termin... Så i dag blir den o'store isdagen. Begynner me is til frokost![]()
Vis vedlegget 13618
Så herligVis vedlegget 13644her er det en hvil pågang etter legebesøk. Dumme dumme brystbetenelse som gjør meg dårlig å sånn at ho ikke vil spise melken min.
Se det positive,det forsvinner fort etterpåNå kan baby bare komme, jeg er så lei av en kropp som er stappfull i vann:
Vis vedlegget 13770
Lovely!
Nå kan baby bare komme, jeg er så lei av en kropp som er stappfull i vann:
Vis vedlegget 13770
Lovely!
Haha... Føler med deg, jeg ser akkurat likedan utNå kan baby bare komme, jeg er så lei av en kropp som er stappfull i vann:
Vis vedlegget 13770
Lovely!
Uff, stakkarNå kan baby bare komme, jeg er så lei av en kropp som er stappfull i vann:
Vis vedlegget 13770
Lovely!
huff, stakkars deg..! Lenge til termin? Jeg har vært heldig å ikke få vann i kroppenNå kan baby bare komme, jeg er så lei av en kropp som er stappfull i vann:
Vis vedlegget 13770
Lovely!
huff, stakkars deg..! Lenge til termin? Jeg har vært heldig å ikke få vann i kroppen
Ingenting å si på været iallefallUtsikta fra pasientrommet. Fint vær i tr.heim![]()
litt dårlig bilde, men hadde å lyst å vise dereVis vedlegget 14162 gufaren til lille har laget en nydelig vugge til henne som vi fikk idag <3
Vis vedlegget 14162 gufaren til lille har laget en nydelig vugge til henne som vi fikk idag <3
Den var jo bare helt nydeligVis vedlegget 14162 gufaren til lille har laget en nydelig vugge til henne som vi fikk idag <3
Sååååå nydeligVis vedlegget 14162 gufaren til lille har laget en nydelig vugge til henne som vi fikk idag <3