Sniker litt, men hvor har du kjøpt kommoden? Stelleplassen var kjempe lekker!![]()
Den er kjøpt på Skeidar:
http://www.skeidar.no/produkter/bergen-kommode-3-2-skuffer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker litt, men hvor har du kjøpt kommoden? Stelleplassen var kjempe lekker!![]()
Jeg har korgen som min mormor kjøpte til sin eldste sønn og som alle hennes barn har lagt i og 17 av 19 oldebarn har lagt i den,såTakk Besnik og Ostekakehadde egentlig ikke tenkt å bruke annet enn sprinkelseng og vognbagen i starten, men når denne var i familien så takka jeg ikke nei, synes jo den er veldig fin! Og gøy å tenke på at mamma, og jeg, har sovet i den
![]()
Slik vil jeg og se oppi de neste timene,krysser fingrePlanene for morgendagen og de nærmeste dagene er vel å kikke oppi denne her![]()
Jeg ogsååååå, men ingen store forhåpninger enda til tross for eskalerende murringer og vonde kynnere de siste 3 dagene.Slik vil jeg og se oppi de neste timene,krysser fingre![]()
Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Det har jeg hatt i flere uker no,men no begynner de å virkelig ta seg opp og de er jevne med ca 10 min mellom....Jeg ogsååååå, men ingen store forhåpninger enda til tross for eskalerende murringer og vonde kynnere de siste 3 dagene.
Flink du ermin favoritt!
Hihi, så søtt! Og artigMina har tegnet lillebror inne i magen min i dag ;-) Det blåe rundt er vann![]()
Så fint daMina har tegnet lillebror inne i magen min i dag ;-) Det blåe rundt er vann![]()
så flink han er! Digger barnetegninger.. Di sier så utrolig mye. Men så er jeg utdannet førskolelærer da vettu..Mina har tegnet lillebror inne i magen min i dag ;-) Det blåe rundt er vann![]()
så nydelig ho er! Blir jo så babysjuk når jeg ser slike bilder...Vis vedlegget 13644her er det en hvil pågang etter legebesøk. Dumme dumme brystbetenelse som gjør meg dårlig å sånn at ho ikke vil spise melken min.
Våknet i natt med tidenes halsbetennelse, som for øvrig passer særdeles dårlig nå rett opp mot termin... Så i dag blir den o'store isdagen. Begynner me is til frokost
Vis vedlegget 13618