Ny bil?...

Volvopie

Andre møte med forumet
Er ikke sikkert det er så mange som har dette problemet men vi skal no ha nr 3 og da må vi ha plass til 3 bilstoler i bilen.. Det går IKKE i den bilen vi har no.. Har intrykk av at det er veldig få biler det går 3 bilstoler inni.. Er det noen som har forslag til hva bil vi evt kan kjøpe som det er plass i?...

hm..vi driver også å ser på bil, men trenger nok ikke like stor som dere [8D]
først og fremst; jeg har ingen peiling på bil, så ta alt jeg sier med en klype salt.. [;)]

siden dere trenger stor plass bak kanskje Ford Galaxy kan være aktuelt? vi var å så på biler forrige uke, og da prøvde jeg å sitte i en slik bil (vi skal ikke ha det, prøvde for moro skyld). Og plassen bak er veldig romslig! du kan se eksempel her . Personlig synes jeg ikke den er så fin, men praktisk og god plass har den! er nok trygg også... også har du en som ligner på denne, nemlig ford s-max .

er jammen ikke enkelt å finne bil, er så mye å velge mellom og kjære må selvsagt finne det beste tilbudet, så ting tar tid [;)] jeg har ikke peiling på bil, så er kun med for å se på interiøret..tihi [:D]

lykke til!

Du må kanskje ha en sånn 'halvstor' bil - hakket før kassebil.

Jeg ville dog vurdert en bil i et anna merke enn Ford. Jeg er egentlig ford fantast - men jeg er nok litt enig i at Ford står for= Fixes og Repareres Daglig [8D]

Toyota og Mazda er vel blandt de mest driftsikre, men jeg kjenner ikke til hva modellen der heter som kunne hatt plass til det..

Alle merker har vel biler på den størrelsen tror jeg, så ta en tur rundt til forhandlere og spør! [:)]

svigerinna mi har 3 barn og de har invistert i en Ford S-max.
Liker denne selv jeg.
Føler at vi også trenger en større bil nå...

Back
Topp