Ny bil!

camika

Forumet er livet
Vi skal kjøpe oss ny bil![:D]

Vi har en Honda CRV som vi nå skal bytte mot en nyere CRV. Det er en 2002 modell, proppfull av utstyr!

Med på kjøpet får vi to DVD spillere og to skjermer![:)] Til og med jeg gleder meg til vi overtar den i oktober! Forhåpentligvis blir det slutt på bilmaset til sambo[8D] 

så morro!!!! grattis[:)][:)][:)]

Alltid gøy med nyere bil! Gratulerer - sånn litt på forskudd! [:D]

Gratulerer med ny bil, på forskudd!![:D]

morro med ny bil da[:)] snakker om det her å, jeg kjører rundt i en gamel subaru[&:] men vi får se, koster litt penger å[&:]

ORIGINAL: *NaTaLiE*

Gratulerer med ny bil, på forskudd!![:D]

morro med ny bil da[:)] snakker om det her å, jeg kjører rundt i en gamel subaru[&:] men vi får se, koster litt penger å[&:]

Vi har en subaru vi også. Vi må ha to biler, og har vi hatt råd og plass i garagen så hadde vi bytta ut subaruen! Ikke fordi det er en sårlig bil, for det er det ikke, men den er så liten[8D]

ORIGINAL: Nildro

Signerer!

Sambo truer med at vi må bytte bil. Jeg liker nemlig Passaten veldig godt, men han har selvsagt et poeng når han sier "To barn i bakovervendt bilstol, to barnevogner, Passat stasjonsvogn - IKKE AKTUELT" Han vil vi skal bytte den i en Caravelle, eller aller helst noe STORT OG AMERIKANSK. Men det er jeg som bruker "familiebilen" til daglig, og parkerer på bittesmå luker i sentrum osv...

Joda, jeg innrømmer det, selv med et barn med en "lettvogn" var bilen proppfull selv for en ukes ferie... En baby og ei Simo kombivogn hadde ikke fått plass i det hele tatt... Men det beste hadde jo vært om vi "vant" noen penger, så kunne sambo kjøpe SEG en sånn stor bil, som vi kunne bruke på tur osv. Passaten er stor nok i dagliglivet mitt.[;)]

Vi får se! Går jo an å leie bil når man skal på ferie også, blir billigere det enn å kjøpe ny bil.

ORIGINAL: Glad70

ORIGINAL: Nildro

Signerer!

Sambo truer med at vi må bytte bil. Jeg liker nemlig Passaten veldig godt, men han har selvsagt et poeng når han sier "To barn i bakovervendt bilstol, to barnevogner, Passat stasjonsvogn - IKKE AKTUELT" Han vil vi skal bytte den i en Caravelle, eller aller helst noe STORT OG AMERIKANSK. Men det er jeg som bruker "familiebilen" til daglig, og parkerer på bittesmå luker i sentrum osv...

Joda, jeg innrømmer det, selv med et barn med en "lettvogn" var bilen proppfull selv for en ukes ferie... En baby og ei Simo kombivogn hadde ikke fått plass i det hele tatt... Men det beste hadde jo vært om vi "vant" noen penger, så kunne sambo kjøpe SEG en sånn stor bil, som vi kunne bruke på tur osv. Passaten er stor nok i dagliglivet mitt.[;)]

Vi får se! Går jo an å leie bil når man skal på ferie også, blir billigere det enn å kjøpe ny bil.

Det er derfor jeg er så glad i CRVen. Den er liten utenpå meg kjempestor inni! Jeg sa til sambo at det ikke ble aktuelt å bytte bil om vi ikke bytta den mot en annen CRV![;)] 

Back
Topp