Ny bil?

Henta nye skoda octavian min i dag og mannen henter sin nye skoda octavia neste uke [emoji4] jada vi bestilte to nye stasjonsvogner for 2 mnd siden [emoji23][emoji23] så oi vi er gravide. Oi vi er gravide med tvillinger! [emoji23] det får bare gå altså med 5 barn og 3 hunder [emoji4][emoji4]

Jeg har nettopp kjøpt en Ford Mondeo, samboeren har en Volvo V70.
Da har vi to gode familiebiler til bebisene :Heartred

Må være isofix på 2 av setene..storebror på 7 år kan gå over til bilpute til høsten :)
Men helst 3 såklart så han kan bruke setet sitt lengst mulig :)
Hvilke modeller har minst 3 isofix?
Peugeot 5008, C3 Picasso, Ford s-max og Galaxy, og Ww Multivan er de jeg mener å ha lest kan ha tre fester

Hvis det kun er to du trenger er vel utvalget mye større :)

Henta nye skoda octavian min i dag og mannen henter sin nye skoda octavia neste uke [emoji4] jada vi bestilte to nye stasjonsvogner for 2 mnd siden [emoji23][emoji23] så oi vi er gravide. Oi vi er gravide med tvillinger! [emoji23] det får bare gå altså med 5 barn og 3 hunder [emoji4][emoji4]
Må bare kjøre to biler da [emoji23][emoji23]

Vi har en Honda CRv! (Mannen må skaffe seg lappen før vi ordner bil til han[emoji12])
Det er god benplass både foran og bak, i tillegg til masse plass til baggasje, så vi klarer oss nok finfint med den en stund tenker jeg[emoji16]

Dette blir jo 3 barnet her i hus og vi trenger en større bil.. Alle 3 barna vil bruke bilstol..
Tips til bil der vi får plass til alle? Pluss vogn?
Ford S-max har 3 store seter baki (så det er god plass til bilstoler) og så lenge du ikke bruker de to setene bakerst vil jeg tro du får ganske mye plass til vogn og bagasje. Jeg har så lyst på den [emoji7][emoji87]

Ford S-max har 3 store seter baki (så det er god plass til bilstoler) og så lenge du ikke bruker de to setene bakerst vil jeg tro du får ganske mye plass til vogn og bagasje. Jeg har så lyst på den [emoji7][emoji87]

Det høres jo ut som at det er ett godt alternativ :) Kanskje jeg må lurer med meg sambo på en liten prøvetur :p

Kjører en Chevrolet Suburban, å den skal ikke byttes ut :P Har plass til alt vi både trenger og ikke trenger :D

Nå har vi firmabil som må byttes inn hvert 2. År. Så vi har bestilt oss en passat denne gangen. Ingen erfaring med bilen, men fikk beskjed om at her var det best plass til vogn og barnesete :joyful:

Glad samboeren har mer greie på bil enn meg. Har lappen, men kun bodd i byer så ikke eid egen bil enda..
Må skaffe oss en til uansett, da arbeidsbilen hans er 2-seter og han bruker den daglig :)
Lyst på Audi eller BMW tror jeg..

Jeg er veldig fornøyd med kone bilen min ;) Har en hvit (med svarte detaljer) Audi A4 quattro s-line.

Back
Topp