Ny bil

T1988

Andre møte med forumet
Vi venter nummer tre, og må kjøpe ny bil for å få plass til tre bilstoler i baksetet. To av setene bør kunne festes med isofix (helst alle tre).

Noen som har tips? :)

Mener Ford s-max skal være stor.
Vet om noen som hadde en på 2 år og fikk tvillinger, de kjøpte en slik og den hadde de tre bakovervendte seter i.

Ford s-max har jeg lest mange sverger til.

Volkswagen tiguan og touran har også tre individuelle seter baki med isofixmulighet. Også to seter til bak der igjen om man trenger det (og godt bagasjerom hvis ikke). VW er sikkert litt billigere blitt også :p Ellers er Volvo xc90 kjempestor og god med god bagasjeplass selv med alle sju setene.

Vi har Ford s-max, og er kjempefornøyd. God plass bak til tre seter med isofix i alle. Fin bil og kjøre også. :)

Har s-max, god plass til tre bilstoler. Bruker også de to setene bak ved behov, får inn beltestoler der også. Så har i praksis plass til fem bilstoler, der tre av de har isofix og to av de må være beltestoler. :) veldig fornøyd!

Jeg har kia sorento 7 seter :) måtte nesten det når vi har 4 barn fra før av :p mrn blir bare baby som skal bruke sete da så vil ikke få noe dilemma sånn sett. Men det er en utrolig romslig bil :) å jeg er kjempe fornøyd :)

Ford s Max. Mye romsligere plass på seterad to en del tourAn som foreslått over her.

Hadde nok valgt Ford s-Max om eg sku valgt meg ny bil :-)

Peugeot 5008!! Vi kjøpte den til nr 3, og den er helt fantastisk! Helt frelst :D Svæær plass, og tre enkeltseter bak med plass til alle barna i barneseter, og enda god plass :) Også er det 7 seter, så bagasjeplassen er ENORM!!
Vi har to bakovervendte og en forvovervendt, og to voksne, goood plass!
Den er også mye billigere enn touran og s-max, og ifølge mange eksperter også bedre. Men ikke like populær.
Vi har topp utstyrspakken, og den bilen er pen altså ;)
Helt ny så koster vår 50-100k mindre enn s-max. Kommer an på versjon etc.

Sjekk ut Skoda Superb! Vi har sett på denne selv nå...vi venter bare nr 2... men den har så sinnsykt med beinplass i baksetet - slik at selv de de største barnesetene vil det fortsatt være god plass til både sjåfør og passasjer foran... noe vi sliter med i passaten...

Skoda er jo lillebroren til Audi og Volkswagen .. og er langt billigere enn storesøsknene... Men den har samme utstyr.. og den begynner virkelig å bli en veldig stilig bil :)

Sjekk ut Skoda Superb! Vi har sett på denne selv nå...vi venter bare nr 2... men den har så sinnsykt med beinplass i baksetet - slik at selv de de største barnesetene vil det fortsatt være god plass til både sjåfør og passasjer foran... noe vi sliter med i passaten...

Skoda er jo lillebroren til Audi og Volkswagen .. og er langt billigere enn storesøsknene... Men den har samme utstyr.. og den begynner virkelig å bli en veldig stilig bil :)

Vi har superb og den er heeeelt fantastisk, med det er dessverre ikke plass til tre barneseter ved siden av hverandre :(

Vi må bytte bil og tenker på s-Max eller Peugeot 5008:)

Vi har superb og den er heeeelt fantastisk, med det er dessverre ikke plass til tre barneseter ved siden av hverandre :(

Vi må bytte bil og tenker på s-Max eller Peugeot 5008:)
hmm.. da kan det kanskje komme ann på setene å.. ? Ei venninne som har ei på 5 og tvillinger på snart 2 byttet til superb... men nå sitter hun på 5 forover da...

hmm.. da kan det kanskje komme ann på setene å.. ? Ei venninne som har ei på 5 og tvillinger på snart 2 byttet til superb... men nå sitter hun på 5 forover da...

God mulig:) det hvertfall ikke bredt nok til tre bakovervendte seter. Veldig kjipt for jeg liker bilen veldig godt :( blir dyrt gitt :P

Her var det mange gode tips!
Vi har 2 biler, men begge har grønne skilter så må nok bytte i hvert fall den ene bilen i løpet av det neste året. ;)

Vi venter nummer tre, og må kjøpe ny bil for å få plass til tre bilstoler i baksetet. To av setene bør kunne festes med isofix (helst alle tre).

Noen som har tips? :)
Du kan ikke kjøpe noen annen bil en Citröen c4 Grand picasso!! Det er 7 seter (derav stoooor bagasjeplass når ikke de bakerste setene blir brukt). I de 3 setene er det isofix i alle 3!!!! Setene er seriøst så å si like store som de forann. Du MÅ prøve og se denne bilen, fantastisk familiebil!!!

Min bror har også sett på s-max å var bestemt på å kjøpe den, men så sa vi at han måtte nødt å sjekke ut Citröen c4 Grand picasso, da ombestemte han seg å det ble Citröen. Han er stooooorfornøyd! Han angrer ikke et sekund på at han ikke kjøpte s-Max :D

Back
Topp