Ny bil :)

*4barnsmamma*

Gift med forumet
I dag har vi en BMW 5serie og er jo fornøyd med den, men plassmessig ekje det så greit når vi skal ha tre bilstola og gjerne skal på feire og småtura. Etter en god del diskusjon i heimen så har eg ENDELIG fått viljen min 8) Mannen er BMW entusiast, kan og gjerne ha mercedes men en ford satt laaaaangt inne ;) Eg har vert fast bestemt på en Ford S-Max sia testen viste positiv og NO blir det S-Max :) Skal å sjå på en på lørdag og er eg like fornøyd da som eg er utfra annonsen så får vi med oss bilen på Lørdag :D Mitt hardeste argument har vert at det er EG som bruker bilen 99% av tida og da skal eg ha en bil som EG er fornøyd med og som eg vil ha ;) Hehe :) Mannen bruker bare bilen når vi skal til svigers på middag, en sjelden gang er med på helgatur til foreldrene mine og når vi skal på ferie ;) Han har firmabil og bruker jo hovedsakelig den :) Åååå GLEDA MEG :D :D Har hatt lyst på ny bil leeenge nå så håper virkelig vi blir like fornøyde med den når vi får sett og prøvekjørt :)

Gratulerer med ny bil! så bra at du fikk viljen din

Herlig! Godt å høre det er noen mannfolk som fremdeles gir etter når det kommer til bil :) Håper du blir kjempe fornøyd når du får den nye bilen :)

No e Ford begynt å få ganske gode biler ja :) Var verre før 8) Hadde egentlig lyst på en Ford Mondeo heilt til det plutselig viste seg at vi skulle ha baby igjen :) Kjenner flere som har S-Max og som er kjempefornøyde,:)

Back
Topp