ny bil opdatert

*Tøtta81*

Forumet er livet
sambo er å prøverkjører en ny bil. Vi skal bytte ut begge bilene i en ny en.
Audi A4 1,8 liter tdi 2004 mod stv,,  noen som har en sånn?  fornøyd?

sambo kjøpte bilen han[;)]
Så nå har vi en passat som skal selges som er igjen. Rav 4 ble byttet mot denne audien[;)]

[;)]

Holder meg til Toyota, jeg..... [:D]

Men var ikke det du spurte om, så får overlate det til andre.

ORIGINAL: CrimzCramz

Holder meg til Toyota, jeg..... [:D]

Men var ikke det du spurte om, så får overlate det til andre.
vi skal bytte inn en toyota vi nå,, en 2004 rav 4... gode biler det å ja.

ORIGINAL: Nøstet

vi har ikke den, men den ser fin ut. Gratulerer med ny bil på forskudd.[:)]
takk,,, vi får se da om sambo bestemmer seg får den[;)]

ORIGINAL: *Gitte87*

a4 har veeeeldig lite bagasjerom..

men ellers fin bil[:)][:)]
var ikke noe mindre det der enn det på passaten vår... jeg var å krøyp inni en tur[8D] hihi

oppdatert[;)]

Gratulere med ny bil!! [:)]

Den var stilig [:)]

Gratulere med ny bil[:D] Syns ikke prisen var så ille på den heller, og Audi skal jo være greie biler [;)]

ORIGINAL: Rebecca85

Gratulere med ny bil[:D] Syns ikke prisen var så ille på den heller, og Audi skal jo være greie biler [;)]
vi betalte 239 000 får den vi da[;)]

ORIGINAL: lykkis manneløs..

Bytte ut rav 4 mot en A4?? Gale mennesker!! *riste på hodet*[8D]
hihi,,, er ikke noe familiebil denne rav4 syns vi,, lite bagasjerom å ekkel å kjør,,, hver sin smak[:D]

ORIGINAL: Tøtta81

hihi,,, er ikke noe familiebil denne rav4 syns vi,, lite bagasjerom å ekkel å kjør,,, hver sin smak[:D]

Hehe, nei.. er enig i at raven er litt liten da, men deilig å sitte høøøøøøyt og ha 4hjulstrekk!.. men A4'n er jo også pitteliten.. Får helt angst jeg...[:D]
Kikket så vidt på a4 når jeg skulle kjøpe meg ny bil.. Næææææh... de ble for smått.. Og min familie består bare av meg og Nina...[8D]

Hehe, nei.. er enig i at raven er litt liten da, men deilig å sitte høøøøøøyt og ha 4hjulstrekk!.. men A4'n er jo også pitteliten.. Får helt angst jeg...[:D]
Kikket så vidt på a4 når jeg skulle kjøpe meg ny bil.. Næææææh... de ble for smått.. Og min familie består bare av meg og Nina...[8D]
næ guri,, den er jo bredere enn passaten da,, å bagasjerommet er jo like stort,, hihi,, bra alle har forskjellig smak da[:D]

næ guri,, den er jo bredere enn passaten da,, å bagasjerommet er jo like stort,, hihi,, bra alle har forskjellig smak da[:D]

Hehe[:D] Ja!! Veldig bra!![:D]

Back
Topp