Ny bil neste fredag!

Sjokomamma <3

Elsker forumet
Sambo har endelig funnet en passende bil til oss, med god plass når Thomas kommer[:)] [:)]
Det er en Audi A4 stasjonsvogn i sølvgrå farge[;)] Med automatgir, ryggesensor og alt vi/jeg ønsker oss[:D] hihi.
Sambo og en kompis av han som har en god del peil på bil skal hente den, så skal jeg vente i spenning hjemme[:D] [:D]
Gleder meg til å kjøre den[:)]

Grattis med ny bil [:D] Håper dere blir fornøyd med den [:D]

Kjøpte ny bil vi også nå.... Peugeot 308 SW [:D]

Gratulerer!! [:D] jeg hadde en slik!! var super fornøyd me den, og kunne absolutt trengt stv. nå, så angrer på jeg solgte den!! [&o]

Eufemia: Takk [:D] Peugeot bilene er kjempefine[:D] Foreldra mine har en sånn stasjonsvogn, kjempegod å kjøre[:)]

mini-me; Så moro å høre! [:D] Vi gleder oss til å ta fatt på den[;)] hehe.

enig med vimsa :) har en A4... skal selge den nå for har kjøpt meg Passat istedet. mye bedre plass i den. er veldig trangt i a4 selv om det er en stv..  pluss at audien er litt dyr i drift. er en 1.8 turbo quattro. så bruker en del drivstoff. men artig bil da :p 

Vi har vært å kikket på den, så vi er helt fornøyde[:D][;)]

helt ny audi a4????? Jeg døøøør av misunnelse.... [:'(] (grønn av misunnelse her jeg sitter)

Fiiiiiin bil. [:D] Vi hadde før, men gikk over til a6 fordi a4 ble litt liten til to bakovervendte seter og en lang kæll. Og litt trangt for go vogna, men det gikk akkurat... Og vi har alltid hatt quattro.

ORIGINAL: ~Vimsa~

Gratulerer med ny bil....[:)]

Men som et lite tips så er det ikke så god plass i baksetet på de... syns egentlig at bagasjerommet var lite med tanke på at det er stasjonsvogn.... Vi hadde en a4 når vi fikk første mann, men når han gikk over på sete nr 2 måtte vi kjøpe en ny for det var ikke plass... og jeg hadde simo kombi,og slet med plass bakki til den, måtte ta baggen i baksetet bak.....

Signerer.. Og jeg husker vår Mercedes C klasse var såååå stor før Patrick kom til verden.. Men med bakovervendt sete (ikke babysetet, men etter vi bytta), og den store vogna så ble det jammen fullt, gitt [:)]

Men grattis med ny bil![:)] Vi kjøpte ny i November, 7 seter, så nå kan vi ikke klage på plassen![8D]

Vi har A4, og jeg er kjempefornøyd med bilen. Men signerer de som synes det er litt dårlig plass. Når vi skal på ferie, så pakker jeg vogna baki, og *vips* der var det fullt...

Nå har vi 1.9TDI som er chippa, så den er *veldig* gøy:)
Også er det noe spesiell styling-opplegg (ikke min idé), så den er visst veldig fin og:)

Men masse gratulerer med kjøp, dere kommer til å bli kjempefornøyd. Knallgod bil å kjøre:)

Back
Topp