Ny bil kontra 3 år gammel bil?

Altså bil er tap, uansett om den er ny eller tre år. Jeg har en tre år gammel bil, eller fire år er den nå. Vi har tapt 150.000 på den, vi kjøpte brukt for under to år siden. Når man skal kjøpe bil så får man glemme dette med penger og tap for en bil faller i verdi og man taper på de. Vi kjøper oss ny bil nå, lei å ikke få helt den bilen vi vil ha og vi vil ha bil med garanti. Siden vi kjører mye så er det greit å starte på null, da holder garantien litt lenger :p

Hadde kjøpt bruktbil fordi jeg synes bil er dyrt nok uansett

Jeg ville nok gått for den på 3 år siden den nye tapper seg så fort i verdi og 3 år er veldig ny fremdeles

Haha! Vi er så like!
Min bil luktet en halv evighet av at forrige eier hadde sånn fordømt lukt-frisket tre hengende der. Jeg så aldri den, men vet at den har vært der!:P
Haha! Er nesten creepy hadde det ikke vært morsomt. :D wonderbaum og dets like burde faktisk bannlyses!

Prøv en innrøyka bil... Fy fader det er nærmest umulig å få solgt! At noen kan sitte å dampe inni en bil forstår jeg bare ikke..
Ene søstra mi kjøpte seg en splitter ny tesla. Første hun gjorde var å tenne seg en røyk inni den. :O du formelig hørte kronene rulle. :p

Vi invisterte i fjor i en Skoda Octavia, 2012 modell. Vil bare si at vi er kjempe fornøyd:-)

Ville gått for den på tre år jeg.. Bortkastede penger å kjøpe ny, synes jeg.

Ene søstra mi kjøpte seg en splitter ny tesla. Første hun gjorde var å tenne seg en røyk inni den. :O du formelig hørte kronene rulle. :p

Samme gjorde min far i sin tesla, så han får ikke kjøre med barna mine i bilen. Samt når han skulle selge den kom folk for å se, lukket opp døra, lukket igjen døra, og dro..
Man får bare ikke solgt det igjen..

Ville kjøpt en 2 år gammel, lite kjørt :) da er det fortsatt nybilgaranti (hos mange), og "barnesykdommene" er forbi :)

Back
Topp