Hadde ein wv Passat i 1,5 år. 2002 modell. Er kjempe god plass i og veldig god og kjøre. Og fantastisk på
Glatt føre

men svigermor overtok den og det blei mye reparasjoner på den . Mye små feil på elektronik osv. Sentral lås og el vinduer er typiske problemer. Så bør dere kunne skru selv for at det skal svare seg.
Men hadde ein eldre Mercedes E klasse. Den var mye bedre plass i. Og aldri problem med. Det er god kvalitet og det som tar knekken på dei er rust. Så om du finner ein eldre type som er kjørt ett stykke kan det ver mye bil i gjen for pengene

kjøpte meg ein nyere Mercedes etter denne og det blei ett stort penge tap. Men det var og ein super bil.
Wv caravelle er og ein bil som holder seg lenge. Vi ser etter wv touran nå. Vis du kan strekke deg litt lenger i pris så får du ein veldig bra touran for 80000.. Det lurer vi på selv om eg kunne tenkt meg ny bil. Barna sliter veldig mye på bilene. Og vi orker ikkje og tenke på at dei må ta av seg skoene før dei går inni. Så vi kjøper billig brukt nå og ny når barna er større

som nevnt over er Volvo og gode biler. Men wv er mye billigere og sende på verksted og kjøpe deler til. Volvo. Mercedes. Audi . Mitsubishi osv er veldig dyre og holde. Og overnevt er Skoda. Dei er ikkje bra før etter 2005+ men der får du mye for pengene

superben er veldig bra. Og veldig bra plass