Sliter med sånt på min og. Dørene låser seg og vil ikke opp igjen og sånt. Kjipt..Ledninger som hadde ryki
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sliter med sånt på min og. Dørene låser seg og vil ikke opp igjen og sånt. Kjipt..Ledninger som hadde ryki
Hvorfor er ikke VW sharan en god vinterbil? Vi har den og den er jo helt fantastisk på vinterføre. 4 hjulstrekker så den kommer frem overaltAnbefaler enten Toyota eller Volvo da disse er de bruktbilene med minst feil.
Passat er desidert de beste bilene i mine øyne, men de har mye feil frem til 2010 og de er dyre å fikse.
VW Sharan er ikke en god vinterbil.
Ok. Det skal være en ledningspakke i bilen. I min var det nede ved førerdøren. Den er dårlig isolert og mannen sa at nesten alle ledningene var dekt av grønt støv/dotter. Han satte sammen alle ledningene som hadde ryki av og jeg har ikke hatt problemer med bilen etterpå. Han tok også å surra alle ledningene inn i tape for at det ikke skulle skje igjen. Min klikka helt. Fikk ikke låst bagasjerommet, vinduene gikk ned, to av dørene ville ikke opp osv.Sliter med sånt på min og. Dørene låser seg og vil ikke opp igjen og sånt. Kjipt..
Nei. Var på Sjusjøen. Men med snøstorm. De måtte prioritere. Så mannen dro på butikken for å kjøpe mme og bleier i 30 cm nysnø. var ikke prioritert på Sjusjøen den dagen og han var i grunn den eneste på butikken. Bilen kom frem den. Det verste er at det ver -25 grader og bilen startet etter å ha stått i flere dager.

Hvorfor er ikke VW sharan en god vinterbil? Vi har den og den er jo helt fantastisk på vinterføre. 4 hjulstrekker så den kommer frem overalt![]()
Ja det er den. Jeg angrer ikke på at jeg kjøpte den for over 2 år siden. Fikk den kjempe billig også. Selvfølgelig med feil men det er noe vi greier å fikse selv. Den var EU godkjent i 1.5 år osv. Så var ganske greit.Det er høres jo ut som en bil å stole på, og det liker jeg![]()
Er du ikke fornøyd med passaten? Få høre!![]()
Neida. Kjøpte en huyndai accent 95-modell for 18000kr, hadde den i fem år og brukte ikke ei krone i reparasjoner. Måtte bytte bil pga størrelsen, fikk meg en skoda som alt er galt med, dessverre. Er på utkikk etter en ny godbil, gjerne til samme pris som den første.Jo billigere du skal ha bilen jo dyrere blir den i reparasjoner.![]()
Kommer ann på. Bilene våre er billigere å reparere enn nye. Men kommer ann på merket. Dessuten er det mange som trur det uten å vite også. Eldre biler er ikke dyrere å reparer da deler og timebetaling er den samme. Eldre biler ryker ikke fortere, mam må jo tross alt regne med at bremser osv ryker på en bil, det kalles slitedeler av en grunn.Jo billigere du skal ha bilen jo dyrere blir den i reparasjoner.![]()
Det trenger ikke nødvendigvis å stemme. Til 50 tusen som hun kan bruke kan ho fint få en bra bil som ikke trenger å gjøres noe med eller som trenger å fikses med d første. Bare tull at billige biler kun er reprasjoner og utgifter.Jo billigere du skal ha bilen jo dyrere blir den i reparasjoner.![]()