Ny bil idag*link*

Gratulerer sååå mye med ny bil[:)] Kjekt med god plass i bila når man har barn ja!
Og å kjøre med manuellgir blir vel raskt en vane[;)] Har automat på bila vår nå, og jeg haater det. Kjekt når man kjører i rushtrafikk, men føler mer at jeg KJØRER bil med manuell[;)][:)]

Gratulerer! [:)] Skal kjøpe en annen bil etterhvert vi også, blir nok stasjonsvogn tenker jeg.

ORIGINAL: Mammis

Gratulerer sååå mye med ny bil[:)] Kjekt med god plass i bila når man har barn ja!
Og å kjøre med manuellgir blir vel raskt en vane[;)] Har automat på bila vår nå, og jeg haater det. Kjekt når man kjører i rushtrafikk, men føler mer at jeg KJØRER bil med manuell[;)][:)]

Ja vi hadde V70 for 1 år siden, men vi skulle jo ikke ha flere barn og bytte til en vanlig bil[8D] men nå har vi plass til vogn + 3 barneseter igjen[:D]

Syns automat er kjempe deilig jeg da..hehe..kjører jo mye siden vi bor langt unna byen og det er så deilig å slippe gire, men gir er billigere om noe ryker da[8D][:D]

ORIGINAL: CIlen

Gratulerer så mye med ny bil! [:D] Nå kan du gå ut å sparke den gamle i dekket. [;)]

Hehe..den skal selges [:D] den er jo ikke så veldig gammel den vi har, 2002 modell Volvo s80, fin bil, men litt for liten plass til vogna baki [8D]

ORIGINAL: Eltana

Gratulerer så mye med bil!! Godt med god plass!
Selv er jeg strålende fornøyd med at jeg får inn vogna i min lille Honda Jazz...

Vi får en Simo kombi av kommunen og de er STORE[:-] så den passet ikke inn i bilen vi har, så det blir godt med stasjonsvogn ja[:D] da får vi til og med plass til litt ved siden av[:D]

Små biler kan imponere de også[:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Selv er jeg strålende fornøyd med at jeg får inn vogna i min lille Honda Jazz...

Vi får en Simo kombi av kommunen og de er STORE[:-] så den passet ikke inn i bilen vi har, så det blir godt med stasjonsvogn ja[:D] da får vi til og med plass til litt ved siden av[:D]

Min lille imponerer STADIG!!! I høst kjøpte vi en ellipsemaskin, som vi fikk inni bilen ved å legge ned setene!!! UTROLIG!!!

Vogna jeg har fått låne, er ikke så stor, så går greit! Og jeg er lykkelig for å slippe å måtte bytte med mannen og kjøre stor balje! Les: Toyota Avensis stasjonsvogn

Ikke dårlig [:D]
Det er ikke størrelsen som teller [8D]

Jeg liker å kjøre stor bil jeg da..hehe[:D] føler meg litt tryggere og det er det jeg er vandt med, aldri kjørt sånn pitteliten bil.. Men store 4 hjulstrekkere syns jeg er litt vemmelig da..blir litt for stort igjen [:-]

Heldig du er! Grattis med ny bil[:)][:)]

ORIGINAL: Rebecca85

gratulere med ny bil.deilig og helt nødvendig med stor bil når man har flere barn.
unnskyld at jeg spørr ogdu må ikke svare,men får dere vogn av kommunene?

Gratulerer MASSE!!! Utrooolig misunnelig! [:D]

Gratulere så masse med ny bil!!!: Kjempe fin bil, en sånn bil kunna jeg også tenkt meg[:D], Meen de er jo litt dyr da[:D] Har vært på utkikk etter no lenge, men dem er dyr[:o][:D]

ORIGINAL: mayah

Grattis med ny bil!

Gratulerer så masse[:D]

Gratulerer så mye med ny bil [:D]

Gratulerer så mye med ny bil[:)] Vi har og Volvo v70 og er kjempefornøyd[:)][:)]

Back
Topp