Ny BH

Cowgirl

Forumet er livet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
♡Novemberhjerter 2025♡
Allerede..?

Har dere kjøpt ny bh? Min bh var for stor før jeg ble gravid, men nå velter de utav!
Jeg bruker å kjøpe dyre bh'er for passformen, siden de er litt store. Men jeg tror ikke jeg gidder å bruke penger på det nå. Men så er jeg i tvil, kjøpe amme bh i samme sleng, eller bare vanlig bh og kjøpe amme bh senere?

Har samme problem som deg så det jeg gjorde var rett og slett å kjøpe ammebh fra Lindex. De fungerer veldig fint for meg og de er heller ikke så dyre :)

Kjøpte xl myk bh uten stang på cubus nesten med en gang pga ømme pupper. Funket veldig fint :)

Ok, sa da er jeg ikke tidlig ute hvis jeg kjøper amme bh hehe. :p
Tror jeg skal ta en tur innom lindex og cubus, takk for tips:)

Begynner å bli trangt her også! Hahaha! Elsker det! ;)

Har ikke trengt å bytte enda, forrige gang kjøpte jeg sånne bh forlengere når de bhene begybte å bli trange, også kjøpte jeg heller ammebher nærmere fødsel siden puppene kan endre seg veldig til det større på slutten av graviditeten, hadde jeg kjøpt nye bher tidligere ville de ikke passet etter fødselen og ved ammingen :)

Jeg bruker foreløpig bare sportsbh, har en som er litt penere og med innlegg, den får kjørt seg :P

Tenker jeg kjøper amme-bh om/når jeg kjøper ny bh, kan likegodt bruke penger på det som vanlig bh, så kan det jo være den passer hele veien :P

Jeg bruker foreløpig bare sportsbh, har en som er litt penere og med innlegg, den får kjørt seg :P

Tenker jeg kjøper amme-bh om/når jeg kjøper ny bh, kan likegodt bruke penger på det som vanlig bh, så kan det jo være den passer hele veien :P

Jeg sover med sports bh, men den strammer veldig, så jeg klarer ikke å bruke den hele dagen. Den begynner også å bli for liten:(

Jeg tenkte det samme, kanskje amme bh passer senere også. Jeg reiser å ser om jeg finner noen behagelige:)

Jeg sover med sports bh, men den strammer veldig, så jeg klarer ikke å bruke den hele dagen. Den begynner også å bli for liten:(

Jeg tenkte det samme, kanskje amme bh passer senere også. Jeg reiser å ser om jeg finner noen behagelige:)

Hold oss oppdatert om du finner noen fine som er rimelige ;) :)

Hold oss oppdatert om du finner noen fine som er rimelige ;) :)

Det skal jeg gjøre:) ser ikke ut som jeg kommer meg ut i dag, sambo er sen hjem og jeg er så trøtt:(

Jeg blir å finne fram Bravadoene fra sist ganske så snart. :)

Her er de helt sprengt, store og struttende! Det beste er jo at de er gratis! Jeg nyter de så lenge jeg kan, plutselig er vi tilbake til to skinnfiller igjen :(

Her er de helt sprengt, store og struttende! Det beste er jo at de er gratis! Jeg nyter de så lenge jeg kan, plutselig er vi tilbake til to skinnfiller igjen :(

Hahahaha nå lo jeg:p men det er faktisk sant..
Sambo klarer ikke se meg i øynene lenger, ser kun på puppene. Føler oss som 14 igjen hahaha:p

Lindex har noen veldig gode yoga-bher, som er super både på dagen og natten. De er ikke så stramme som sports-bhen :)

Jeg kjøpte ammebh'er, og ammesingleter på H&M under svangerskapet, og selv om puppene vokste MYE da melka kom i gang etter fødselen, stabiliserte det seg etter noen uker, og da kan man ofte få brukt dem man kjøpte under svangerskapet. :)
Ammesingletene var gull verdt, da det var god plass til voksende mage og pupper, uten at det strammet. :)

Har samme problemet mine er store fra før og må ha spesialstr nå klarer jeg snart ikke ha på meg de gamle bhene men nye bher er jo sååå dyrt når man må bher i str som er større enn normale butikker har. Hvor kjøper dere bher i store str?

Har samme problemet mine er store fra før og må ha spesialstr nå klarer jeg snart ikke ha på meg de gamle bhene men nye bher er jo sååå dyrt når man må bher i str som er større enn normale butikker har. Hvor kjøper dere bher i store str?

Har du sjekk change? Jeg bruker selv stor cup str og smal rundt, så eneste stedet jeg får tak i er der. Vet det finnes en i Oslo som også fører det, ellers har jeg handlet på nett, siat kjøpte jeg amme bher på mammatrend.no, likte ikke ammebhene til change, de var vonde på :-/

Men som jeg skrev over, i starten hjalp det veldig å bare skjøte på i ryggen med bh forlengere, koster rundt 50-60,- for en pakke med 3 på Lindex. Mine forandret seg i hvertfall mye mer videre etter at de vanlige ble for trange, måtte kjøpt nye dyre minst 2 ganger til før fødselen og ammingen var i gang.

Takk enhjørning enn så lenge går det fint rundt er cupen som er for liten. Change har noe men sportsbhene der syns jeg ikke er gode har ikke prøvd ammebhene men viste ikke om mammatrend.no

Back
Topp