LSførstegangs
Glad i forumet
Har dere kjøpt ny bh enda?
Kjøper dere amme-bh med det samme?
Kjøper dere amme-bh med det samme?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Change har gode bher liker plunge modellenSkal til sfj på tur snart og da tenker jeg å dra innom på Change og få meg en bh som passer ordentlig. Lurer på om jeg skal kjøpe en ammebh i en større str.
Var veldig fornøyd med ammebhene derifra, men det er dessverre ikke noen Change butikk her vi bor![]()
Jeg klarer ikke å finne bher andre steder jegChange har gode bher liker plunge modellen
Pass på spilene daJeg kan ikke fordra ammeBh, så det blir nok ikke det denne gangen hellerSynes det gikk like fint å brette fram fra en vanlig bh. Men nye BH'er måtte jeg ha nå ja, alle var for små.. Gått opp 2 skåler..
Pass på spilene dade sier vel at ting som trykker på brystene kan føre til tette melkeganger, som igjen kan gi brystbetennelser. Jeg fikk mye brystbetennelser, ikke å foretrekke
Men siden du har gjort det før regner jeg med at du vet hva som passer deg
hehe
Haha her ogSlapp unna brystbetennelse sistHadde mye andre problemer i forhold til ammingen, men ikke pga BH'en. Gikk helt fint med spiler
Og på kvelden i starten gikk jeg vel mest uten BH i det hele tatt
Enten var de i bruk, ellers hang de til tørk ;P Hahaha... Åååå, det er jo bare komisk altså..