Ny bh?

Nei har ikke kjøpt noe nytt. Har ammebh fra sist så satser på at de passer da:) ville venta med å kjøpe det, for de kommer antakeligvis til å vokse mye etter fødsel:p

Skal til sfj på tur snart og da tenker jeg å dra innom på Change og få meg en bh som passer ordentlig. Lurer på om jeg skal kjøpe en ammebh i en større str.
Var veldig fornøyd med ammebhene derifra, men det er dessverre ikke noen Change butikk her vi bor :p

Jeg kjøpe nye bher før uke 12, da puppene vokste noe enormt. Kjøpte gode bher på cubus som er uten bøyler, veldig behagelige, samt at de har bittelitt innlegg som man kan ta ut om puppene bestemmer seg for å vokse enda litt til. Ble anbefalt å vente med å kjøpe amme bher til rett før fødsel (kjøp 1-2) og kjøp flere etter fødsel når man ser hvilken størrelse man får :-)

Har kjøpt sånne sømløse på lindex, siden de er de eneste som er behagelige når jeg har brystspreng. Ammebh venter jeg med, vet aldri hvor stor brystene blir :P

Har kjøpt større bher ja, de gamle ble altfor små. Så ikke bra ut... Kjøpt vanlige bher.

Men amme-bh, det venter jeg med.:)

Skal til sfj på tur snart og da tenker jeg å dra innom på Change og få meg en bh som passer ordentlig. Lurer på om jeg skal kjøpe en ammebh i en større str.
Var veldig fornøyd med ammebhene derifra, men det er dessverre ikke noen Change butikk her vi bor :p
Change har gode bher liker plunge modellen

Jeg kan ikke fordra ammeBh, så det blir nok ikke det denne gangen heller :P Synes det gikk like fint å brette fram fra en vanlig bh. Men nye BH'er måtte jeg ha nå ja, alle var for små.. Gått opp 2 skåler..

Jeg kan ikke fordra ammeBh, så det blir nok ikke det denne gangen heller :P Synes det gikk like fint å brette fram fra en vanlig bh. Men nye BH'er måtte jeg ha nå ja, alle var for små.. Gått opp 2 skåler..
Pass på spilene da:) de sier vel at ting som trykker på brystene kan føre til tette melkeganger, som igjen kan gi brystbetennelser. Jeg fikk mye brystbetennelser, ikke å foretrekke:p Men siden du har gjort det før regner jeg med at du vet hva som passer deg:D hehe

Jeg har kjøpt ny bh på Change. En svart basic. Kjempebehagelig faktisk -Og jeg har gått uten bh i 3 mnd.
Hadde gått opp 2 str.

Pass på spilene da:) de sier vel at ting som trykker på brystene kan føre til tette melkeganger, som igjen kan gi brystbetennelser. Jeg fikk mye brystbetennelser, ikke å foretrekke:p Men siden du har gjort det før regner jeg med at du vet hva som passer deg:D hehe

Slapp unna brystbetennelse sist :D Hadde mye andre problemer i forhold til ammingen, men ikke pga BH'en. Gikk helt fint med spiler :) Og på kvelden i starten gikk jeg vel mest uten BH i det hele tatt :P Enten var de i bruk, ellers hang de til tørk ;P Hahaha... Åååå, det er jo bare komisk altså..

Slapp unna brystbetennelse sist :D Hadde mye andre problemer i forhold til ammingen, men ikke pga BH'en. Gikk helt fint med spiler :) Og på kvelden i starten gikk jeg vel mest uten BH i det hele tatt :p Enten var de i bruk, ellers hang de til tørk ;P Hahaha... Åååå, det er jo bare komisk altså..
Haha her og:p men det lakk så hvis jeg ikke hadde noe der, men gikk odte med singlet og innlegg bare:D

Har kjøpt nye to ganger allerede, og er snart klar for de neste. Sukk.

AmmeBH kjøper jeg ikke før etter fødsel, på sykehuset får det holde med en topp.

Jeg har ikke vokst noe der jeg :p !
Men kjøper vanlige bher fra Lindex ;) amme kan jeg ikke...

Back
Topp