Ny bh hver uke

Cupcake90

Forelsket i forumet
Julikulene 2020
Har kjøpt meg nye bher de siste 2-3 ukene for puppene vokser jo som bare det! Andre med samme problem? :hilarious:

Har heldigvis en hel skuff med bher i alle slags størrelser fra sist graviditet... i begynnelsen av forrige graviditet kjøpte jeg vanlige bher i større og større størrelser, men etterhvert gikk jeg over til å kjøpe ammebher i større og større størrelser. Amme-bhene var genialt å ha på lager til etter fødsel, da man i begynnelsen har megameloner, men så roer det seg ned etter 2-4 måneder og så blir de bare mindre, og mindre, og mindre... til slutt satt jeg igjen med «nesten kun nipler» og kan fortsatt ikke forstå hvor i alle dager all melka oppholdt seg i puppene da jeg fortsatt ammet med «bare niplene» :hilarious:

Jeg har ikke det problemet i det hele tatt. Mine er like små som de alltid har vært :hilarious:

Det vokser og gror her også, bruker kun sportsbh, orker ikke spiler! :D

Jeg kjøpte amme-bh denne uken (uke 19) siden alle mine vanlige er for små både i vidde og cup og fryktelig ubehagelige. Kjøpte en 2-pack på h&m som jeg håper holder en stund, så får jeg evt kjøpe større etter hvert hvis jeg trenger .

Har sluppet unna med sports bher frem til denne uke, da måtte jeg å kjøpe meg et pr stykk som passer bedre. Er 20 % på Lindex på bher så benyttet meg av tilbudet

Blir ammebher på meg fremover. Ene favoritt bh'en min knakk tvers av i går:hilarious:

Har bare brukt ammebh’er siden i desember jeg... :hilarious: alt annet ble for ubehagelig (og for lite) så da gikk jeg til innkjøp av ammebh’er. Har enn så lenge ikke trengt å kjøpe større størrelser, men det kommer vel snart :hilarious:

Kjøpte to alt for store ammebher så har gått i de lenge nå. Orker ikke trang bh:banghead::banghead: syns ikke mine vokser så veldig mye lenger da

Her er det litt omvendt. Orker ikke sports-BH i mer enn korte perioder av gangen, for får så vondt i nakken (og hodet) av det. Så nå er jeg gymlærer som går rundt med spile-BH og flere lag klær så det ikke skal syntes (for syntes det ser så uprofesjonelt ut, gymlærere skal ha skikkelig gymklær). :hilarious:

Syntes ikke mine pupper har vokst noen ting. Ble kanskje litt «fyldigere» helt i starten, men ikke noe mer enn det. Nå tror jeg dette kommer veldig ann på hvor mye man går opp i vekt under svangerskapet. Jeg er et halvt kg under der jeg var da jeg ble gravid og er 19+6. Nå har jeg verken fått mage eller pupper da.. :yuck:

Etter å ha vært syk i 2 uker og ikke fått i meg særlig mye mat den siste uken merket jeg faktisk i dag at skålene i BHen min var en smule store :(

Det er nok veldig varierende. Kan jo tipse om denne spileløse BHen fra Lindex (https://www.lindex.com/m/no/7969398/?back) Den er myk, puster godt og er veldig stretchy og ikke minst sykt behagelig på. Kommer i størrelsene S-XL. Har jobbet som undertøysansvarlig hos Lindex, så spør du om hjelp skal alle være veldig flinke til å hjelpe med å finne størrelser eller andre BHer som passer bedre. Dumt å måtte bruke så mye penger på å bytte hele tiden.

Lykke til :)

Nå begynner det å bli få som passer. Spørs om jeg må en tur på shopping.

Back
Topp