Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har heldigvis en hel skuff med bher i alle slags størrelser fra sist graviditet... i begynnelsen av forrige graviditet kjøpte jeg vanlige bher i større og større størrelser, men etterhvert gikk jeg over til å kjøpe ammebher i større og større størrelser. Amme-bhene var genialt å ha på lager til etter fødsel, da man i begynnelsen har megameloner, men så roer det seg ned etter 2-4 måneder og så blir de bare mindre, og mindre, og mindre... til slutt satt jeg igjen med «nesten kun nipler» og kan fortsatt ikke forstå hvor i alle dager all melka oppholdt seg i puppene da jeg fortsatt ammet med «bare niplene»
Jeg kjøpte amme-bh denne uken (uke 19) siden alle mine vanlige er for små både i vidde og cup og fryktelig ubehagelige. Kjøpte en 2-pack på h&m som jeg håper holder en stund, så får jeg evt kjøpe større etter hvert hvis jeg trenger .
Har sluppet unna med sports bher frem til denne uke, da måtte jeg å kjøpe meg et pr stykk som passer bedre. Er 20 % på Lindex på bher så benyttet meg av tilbudet
Har bare brukt ammebh’er siden i desember jeg... alt annet ble for ubehagelig (og for lite) så da gikk jeg til innkjøp av ammebh’er. Har enn så lenge ikke trengt å kjøpe større størrelser, men det kommer vel snart
Her er det litt omvendt. Orker ikke sports-BH i mer enn korte perioder av gangen, for får så vondt i nakken (og hodet) av det. Så nå er jeg gymlærer som går rundt med spile-BH og flere lag klær så det ikke skal syntes (for syntes det ser så uprofesjonelt ut, gymlærere skal ha skikkelig gymklær).
Syntes ikke mine pupper har vokst noen ting. Ble kanskje litt «fyldigere» helt i starten, men ikke noe mer enn det. Nå tror jeg dette kommer veldig ann på hvor mye man går opp i vekt under svangerskapet. Jeg er et halvt kg under der jeg var da jeg ble gravid og er 19+6. Nå har jeg verken fått mage eller pupper da..
Etter å ha vært syk i 2 uker og ikke fått i meg særlig mye mat den siste uken merket jeg faktisk i dag at skålene i BHen min var en smule store
Det er nok veldig varierende. Kan jo tipse om denne spileløse BHen fra Lindex (https://www.lindex.com/m/no/7969398/?back) Den er myk, puster godt og er veldig stretchy og ikke minst sykt behagelig på. Kommer i størrelsene S-XL. Har jobbet som undertøysansvarlig hos Lindex, så spør du om hjelp skal alle være veldig flinke til å hjelpe med å finne størrelser eller andre BHer som passer bedre. Dumt å måtte bruke så mye penger på å bytte hele tiden.