Ny barnevogn?

Bkno2468862

Første møte med forumet
Gutten min er snart 2 år( november) vi har hatt emaljunga mondial duo til han, verdens beste vogn, men nå var vi nylig i syden og da fikk jeg låne en reisetrille, og jeg syns det var så digg med en lett liten vogn, emmaljungaen er jo stor og TUNG. Er det vits å kjøpe noen ny vogn når barnet nærmer seg 2? Tenker vi vil bruke vogn en stund enda- Ihverfall på lange turer ovs. Er det isåfall noen som kan anbefale en en lett sportstrille som kan legges ned i full liggestilling ? Som gjerne ikke er så dyr?

Gutten min er snart 2 år( november) vi har hatt emaljunga mondial duo til han, verdens beste vogn, men nå var vi nylig i syden og da fikk jeg låne en reisetrille, og jeg syns det var så digg med en lett liten vogn, emmaljungaen er jo stor og TUNG. Er det vits å kjøpe noen ny vogn når barnet nærmer seg 2? Tenker vi vil bruke vogn en stund enda- Ihverfall på lange turer ovs. Er det isåfall noen som kan anbefale en en lett sportstrille som kan legges ned i full liggestilling ? Som gjerne ikke er så dyr?
Babyjogger city mini syns jeg er veldig god :) har tilnærmet full liggestilling, og er veldig god å trille. Jeg er fornøyd med vår :)

Vår på snart tre er ferdig ed vogn forlengst, men har fått låne meg en trille til å ha når vi skal på ferie, lange dager med mye trakking da kommer en trille godt med, der e ett flust av triller på finn om du ikkje vil kjøpe helt ny, d e hanske dyrt, syns eg hvertfall ;)

Vi kjøpte akkurat ny vogn til guttungen på 2 år.
Hadde en brio smile, men den begynte å bli liten, både plass og vektmessig.
Vi kjøpte Babyjogger city elite.
Kunne nok ha kjøpt en litt mindre vogn, men vi bruker fortsatt vogn en del, så da ble det den :)

Babyjogger city mini syns jeg er veldig god :) har tilnærmet full liggestilling, og er veldig god å trille. Jeg er fornøyd med vår :)
Den har jeg kjøpt pent brukt på finn for kr 2000 til samme formål. Har ikke begynt å bruke den enda, for mini er bare 4 mnd. Har lest om mange som er fornøyde! Den veier bare 7,5 kg og slås sammen veldig lett. Man kan ha barnet på ene armen og ta tak i vognens "pull to fold-håndtak" med den andre hånden og bære den med seg

PS: City mini GT veier mye mer, ca 11 kg tror jeg

Den har jeg kjøpt pent brukt på finn for kr 2000 til samme formål. Har ikke begynt å bruke den enda, for mini er bare 4 mnd. Har lest om mange som er fornøyde! Den veier bare 7,5 kg og slås sammen veldig lett. Man kan ha barnet på ene armen og ta tak i vognens "pull to fold-håndtak" med den andre hånden og bære den med seg

PS: City mini GT veier mye mer, ca 11 kg tror jeg
Nettopp! Den er så digg :) vi kjøpte den som ferievogn, og er storfornøyd. Var i Tyrkia i juni og da hadde mini 4-5 dupper i vogna om dagen. Er på camping nå, og han vil ikke sovne i senga si. Legger han i vogna og så går det 10 minutter, så sover han :D gled deg :)

Back
Topp