Ny babypakke

Jo;
Barnet mitt er allerede født, kan jeg få en babypakke likevel?
Gratulerer så mye – dessverre er tilbudet kun for gravide.

Tilbudet er kun for gravide når man bestiller og man oppgir termin ved bestilling:) Pakken må hentes innen 3 uker fra man får hentemelding og da kan barnet være født. Pakken kan også hentes av andre med fullmakt. Så i teorien kan du bestille og skrive termin baby egentlig skulle komme:)

Her er det 12 mil til nærmeste Nameit-butikk, så jeg sender søskenbarnet mitt med fullmakt for å hente den ut. :)

Får ikke til å bestille :/ får opp feilmelding

Har dere fått bestilt? Jeg fikk det heller ikke til først (fikk feilmld), men da hentet jeg bl.a. epostadressen min fra "ordbok-forslaget" på mobiltastaturet og da får man et opperom bak adressen som kan være årsaken til feilmeldingen. Når jeg var nøye på å fjerne dette opperommet etter epostadressen, så fikk jeg bestilt. Tenkte jeg skulle nevne det, i tilfelle det var flere som gjorde samme feil :happy:

Jeg fikk til! Som Aléria sa så var det pga mellomrommet!

Bestilte i dag tidlig, er sååå spent :D :D var sikkert overload på serveren dems som gav feilmeldinger

Har dere fått bestilt? Jeg fikk det heller ikke til først (fikk feilmld), men da hentet jeg bl.a. epostadressen min fra "ordbok-forslaget" på mobiltastaturet og da får man et opperom bak adressen som kan være årsaken til feilmeldingen. Når jeg var nøye på å fjerne dette opperommet etter epostadressen, så fikk jeg bestilt. Tenkte jeg skulle nevne det, i tilfelle det var flere som gjorde samme feil :happy:
Takk!! :)

Back
Topp