NY!! Avstemning, skjult gruppe.

Aktuelle navn for skjult gruppe:

• Oktoberbarna 2021

Votes: 32 54,2%
  • Oktoberlykke 2021

Votes: 27 45,8%

• Antall som har svart
    59
  • Avstemningen er avsluttet .

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
To alternativ har ligget så tett hele veien, og byttet tur på å lede.. Så, for å gjøre det mest mulig rettferdig, så lagde jeg ny avstemning for kun disse to alternativene.

Stem, folk ♥️
Snart i mål med antall innlegg også ♥️

Stemt:joyful:

Helt likt igjen, men er jo ikke så mange som har stemt:rolleyes:

Neei, 30 stk. Er jo noen, men kan enda fort hende en drar i fra. Men blir jo vanskelig å avgjøre om det ligger likt, eller bare én-to stemmer skiller. ><
Men det viktigste er jo at vi FÅR en skjult gruppe.

Neei, 30 stk. Er jo noen, men kan enda fort hende en drar i fra. Men blir jo vanskelig å avgjøre om det ligger likt, eller bare én-to stemmer skiller. ><
Men det viktigste er jo at vi FÅR en skjult gruppe.

Vi får nå se hvilken det blir, viktigste er jo som sagt å få en skjult gruppe:)

Ikke meningen å lage sur stemning eller noe, men vant ikke den éne? Altså, om de hadde ligget helt likt, så fair enough, men én av de vant jo med to poeng? Selv liker jeg Oktoberlykke bedre enn oktoberbarna, men det har jo ikke noe å si når oktoberbarna vant? eller tenker jeg helt feil?
Som sagt så mener jeg ikke noe vondt med det, bare tenker at et flertall er et flertall :bag:
Men altså kjør på. Men blir det likt så synes jeg oktoberbarna kan få det, siden de allerede har vunnet.

Ikke meningen å lage sur stemning eller noe, men vant ikke den éne? Altså, om de hadde ligget helt likt, så fair enough, men én av de vant jo med to poeng? Selv liker jeg Oktoberlykke bedre enn oktoberbarna, men det har jo ikke noe å si når oktoberbarna vant? eller tenker jeg helt feil?
Som sagt så mener jeg ikke noe vondt med det, bare tenker at et flertall er et flertall :bag:
Men altså kjør på. Men blir det likt så synes jeg oktoberbarna kan få det, siden de allerede har vunnet.

Hele veien har de kjempet om plassen, ligget likt.. noen ganger lå -lykke over, noen ganger -barna over, så ettersom det ble foreslått ny avstemning, så stengte jeg stemmingen for nye stemmer - og kan fort være tilfeldig at den lå foran akkurat da jeg stengte den. Et par timer tidligere, ledet den andre, liksom. :P
Jeg håpte på at ved ny avstemning og kun to valg, ville vi få en mye klarere "win", men ligger jo foreløpig veldig likt igjen. Bytter på å lede liksom. Men om -barna blir ledende med 1-2 stemmer nå til slutt, så får det jo bare bli. Viktigste er jo at det blir skjult, ikke egentlig hva den heter. Vet ikke hvor lang tid avstemningen burde få, men tenker kanskje minst 50 stemmer..? Da burde flertallet her ha fått ytret sitt. :)
(På forrige kunne man ikke se antall stemmer, pga multiple-choice :p)

Men jeg tar poenget ditt. Jeg bare synes det var vanskelig å føle det ble rettferdig uansett når det var så likt hele veien, og de byttet på å lede.

Hele veien har de kjempet om plassen, ligget likt.. noen ganger lå -lykke over, noen ganger -barna over, så ettersom det ble foreslått ny avstemning, så stengte jeg stemmingen for nye stemmer - og kan fort være tilfeldig at den lå foran akkurat da jeg stengte den. Et par timer tidligere, ledet den andre, liksom. :p
Jeg håpte på at ved ny avstemning og kun to valg, ville vi få en mye klarere "win", men ligger jo foreløpig veldig likt igjen. Bytter på å lede liksom. Men om -barna blir ledende med 1-2 stemmer nå til slutt, så får det jo bare bli. Viktigste er jo at det blir skjult, ikke egentlig hva den heter. Vet ikke hvor lang tid avstemningen burde få, men tenker kanskje minst 50 stemmer..? Da burde flertallet her ha fått ytret sitt. :)
(På forrige kunne man ikke se antall stemmer, pga multiple-choice :p)

Men jeg tar poenget ditt. Jeg bare synes det var vanskelig å føle det ble rettferdig uansett når det var så likt hele veien, og de byttet på å lede.
Aaaah, skjønner. Jeg aner ikke hva jeg skal velge, har liksom ingenting å si for min del :hilarious:
Men jeg hadde latt den stå frem til vi får skjult.

Aaaah, skjønner. Jeg aner ikke hva jeg skal velge, har liksom ingenting å si for min del :hilarious:
Men jeg hadde latt den stå frem til vi får skjult.

Ja, er bare 150 ish innlegg igjen :) hadde håpet på 50 stemmer først, sånn at det ble.. mer representativt, om du skjønner. :)

130 flere innlegg, og vi er på 36 stemmer. Gjerne 14 stemmer til, og litt flere innlegg, så blir det ♥️

10 stemmer til? ♥️

Vi er over 70 stk på gruppa her, så burde være flere som fikk stemt!?

Skulle tro det! Nå er vi på.. 41 stemmer. Tenker at 50 stemmer gir et representativt utvalg i alle fall.

Mhm, 41 stemmer er jo kun litt over halvparten av stemmene:rolleyes:

Står vi er 78 stk her inne, så fint hvis litt flere velger å gi sin stemme:)

Mange av dem som står skrevet opp i 'hvor mange er vi her" tråden, mener jeg å ikke ha sett i terminliste-tråden.. Så, jeg vet ikke helt.. men 50 burde vi kunne få. Det er 6 stemmer til, det.

Mange av dem som står skrevet opp i 'hvor mange er vi her" tråden, mener jeg å ikke ha sett i terminliste-tråden.. Så, jeg vet ikke helt.. men 50 burde vi kunne få. Det er 6 stemmer til, det.

Åh, trodde de også var på terminlista!?:wideyed: Vi får se hvor mange stemmer vi greier å få til i avstemningen:)

Back
Topp