Gunni Forumet er livet 17 Jun 2007 #1 Siden det ble uavgjort, så får vi stemme en gang til. Stenger avstemminga imorra kl 18. Bilde 1 Bilde 2
Siden det ble uavgjort, så får vi stemme en gang til. Stenger avstemminga imorra kl 18. Bilde 1 Bilde 2