Ny avstemming ukas bilde

Gunni

Forumet er livet
Siden det ble uavgjort, så får vi stemme en gang til.
Stenger avstemminga imorra kl 18.
 
 
Bilde 1

 
 
Bilde 2
 
Min stemme går t nummer 2[;)]
 
Nr 1..Så nydelig atte..[:)]
 
ORIGINAL: Ju9ta

Nr 1..Så nydelig atte..[:)]
 
nr 2[:D]
 
ORIGINAL: Ju9ta

Nr 1..Så nydelig atte..[:)]
[:)]
 
Er ikke denne ferdi nå?????
 
Back
Topp