Ny avatar ;)

MTDC

Forumet er livet
VIP
Ser at det er flere som har brukt det bildet jeg hadde før, så nå byttet jeg sånn at jeg kjenner igjen mine egne innlegg ;)

Hei forresten!

Alt for lenge siden jeg har vært inne nå.. Pcen min har vært så treig at jeg stort sett bare har vært på appen, og der er det så langdrygt å skrive, så jeg har stort sett bare lest.. Hvordan går det med dere og de små?

Her blir det hektisk fremover! 3-årsdag til helgen og så begynner jeg å studere 100% ved siden av 100 % jobb og to barn :P Skal heldigvis ned i 50 % stilling fra 1. februar, så da blir det nok litt lettere, men samtidig er det jo evig langt å dra til studiestedet. Satser på flytting til sommeren, da, så vi bor litt nærmere :P

Ser at det er flere som har brukt det bildet jeg hadde før, så nå byttet jeg sånn at jeg kjenner igjen mine egne innlegg ;)

Hei forresten!

Alt for lenge siden jeg har vært inne nå.. Pcen min har vært så treig at jeg stort sett bare har vært på appen, og der er det så langdrygt å skrive, så jeg har stort sett bare lest.. Hvordan går det med dere og de små?

Her blir det hektisk fremover! 3-årsdag til helgen og så begynner jeg å studere 100% ved siden av 100 % jobb og to barn :P Skal heldigvis ned i 50 % stilling fra 1. februar, så da blir det nok litt lettere, men samtidig er det jo evig langt å dra til studiestedet. Satser på flytting til sommeren, da, så vi bor litt nærmere :P
Så hyggelig å høre fra deg:-) høres ut som om du har nok å sette fingrene i om dagen ! Spennende at du skal studere da:-) alt bra med oss:-) nyter late dager uten så mye stress egentlig.

Så hyggelig å høre fra deg:) høres ut som om du har nok å sette fingrene i om dagen ! Spennende at du skal studere da:) alt bra med oss:) nyter late dager uten så mye stress egentlig.
Det hørtes kjedelig ut;) hihi:) Tror at med så mye som foregår om dagen nå hadde jeg kjedet vettet av meg om jeg hadde fått så mye som en hel dag avslapping;) Skal ha tre uker permisjon fom neste uke, men har en følelse av at jeg ikke kommer til å slappe av :P

Kjekt å se deg igjen. :-) her koser vi oss litt på hytten og litt hjemme. Jeg kjenner det er godt jeg ikke skal i jobb igjen før januar. ;)

Kjekt å se deg igjen. :) her koser vi oss litt på hytten og litt hjemme. Jeg kjenner det er godt jeg ikke skal i jobb igjen før januar. ;)
Hihi:) Var sånn jeg også tenkte da jeg var hjemme i permisjon.. Etter å ha jobbet fire uker snart vil jeg egentlig ikke ha permisjon mer, så jeg har fikset meg hjemmekontorløsning så jeg kan jobbe litt mens snuppa sover ;) Og på toget til og fra skolen osv...

Hei sveis! Du er savnet. :)
Her er alt ved det samme gamle. Sitter egentlig på ferie og ser utover fjorden, men titter innom i blant.:)

* okt08 og jan13 <3 *

Hei sveis! Du er savnet. :)
Her er alt ved det samme gamle. Sitter egentlig på ferie og ser utover fjorden, men titter innom i blant.:)

* okt08 og jan13 <3 *
<3

Har savnet dere også :)

Elsker den nye macen min som endelig gjør det gøy å være på BV igjen ;)

Kjenner jeg gleder meg til neste TGK nå;) Når er du hjemme fra ferie?:)

Hei på deg igjen :)

Her koser vi oss med ferie :) Gjør div forefallent/oppgraderinger hjemme. Så blir ikke reising på oss i år. Men det er helt greit! Har jo hatt knall sommer her da :D

Ellers så er det ikke så spes mye annet :) Bra du er fornøyd med macen! Jeg har så lyst på ipad!!!

❤25/2-13❤

Hei på deg igjen :)

Her koser vi oss med ferie :) Gjør div forefallent/oppgraderinger hjemme. Så blir ikke reising på oss i år. Men det er helt greit! Har jo hatt knall sommer her da :D

Ellers så er det ikke så spes mye annet :) Bra du er fornøyd med macen! Jeg har så lyst på ipad!!!

❤25/2-13❤
Mac er fantastisk:-) Fant ut jeg måtte ha ny pc til skolestart og er strålende fornøyd med at det ble mac:-)

Skulle ønske vi var flinke til å gjøre forefallent:-P Føler det bare hoper seg opp, også har jeg alt for store krav til meg selv, så når jeg først skal gjøre noe vil jeg gjøre det grundig. Og da blir jeg jo aldri ferdig... Må nok jobbe litt med meg selv:-P

Ååå jippii :D Jeg har savnet deg så!
Her er alt fremdeles bra og vel, tre uker til med ferie før skolestart, og siden sist har nok mannen fått seg nytt arbeid - så nå blir det ikke ukespendling til nordnorge lenger. Yes hurra :) lillegull har flytta på eget rom, noe jeg synes er fryktelig fælt - selv om jeg ser at det er lurt og nødvendig for alles nattesøvn. Ammer fortsatt og har begynt med litt grøt for en mnd siden ca. Vi nyter lange dager her med mann i permisjon, så enhver dag med sol er vi ute på sjøen :)

Så kjekt å høre fra deg!
Her er vel alt som det bruker. Lykkelige barn og slitne foreldre :) nei, det er vel ikke så ille, men etter å ha vært fire uker på reisefot var det virkelig godt å komme hjem og prøve å få litt rutiner. Lille har vært litt ute å kjøre både med grøtspising og nattesøvn på turen.
Ellers er det bare å nyte de siste ukene av permisjonen. Bare denne og seks uker til før jeg skal på jobb..

Ååå jippii :D Jeg har savnet deg så!
Her er alt fremdeles bra og vel, tre uker til med ferie før skolestart, og siden sist har nok mannen fått seg nytt arbeid - så nå blir det ikke ukespendling til nordnorge lenger. Yes hurra :) lillegull har flytta på eget rom, noe jeg synes er fryktelig fælt - selv om jeg ser at det er lurt og nødvendig for alles nattesøvn. Ammer fortsatt og har begynt med litt grøt for en mnd siden ca. Vi nyter lange dager her med mann i permisjon, så enhver dag med sol er vi ute på sjøen :)
3 uker til skolestart? Urettferdig;) Begynner allerede 12. vi:P Og storesøster begynner ikke i bhg før 19...

Deilig når de sover på eget rom, da, sånn for søvnen sin del :) Herlig å kunne nyte dagene:D

Så kjekt å høre fra deg!
Her er vel alt som det bruker. Lykkelige barn og slitne foreldre :) nei, det er vel ikke så ille, men etter å ha vært fire uker på reisefot var det virkelig godt å komme hjem og prøve å få litt rutiner. Lille har vært litt ute å kjøre både med grøtspising og nattesøvn på turen.
Ellers er det bare å nyte de siste ukene av permisjonen. Bare denne og seks uker til før jeg skal på jobb..
Det skjønner jeg veldig godt :) Vi hadde tre uker og det var mer enn nok for oss alle:P Storesøster har endelig begynt å få orden på søvnen igjen nå etter å ha vært hjemme i tre uker:P

Hei på deg :) lenge siden!
Her har det gått i ett i det siste,så har ikke rukket å vært så mye innom jeg heller! Vært en del på farta, på hyttetur og div familiebesøk :) i helga som var feiret vi mamma sin 50årsdag,kjempekoselig :) men ble litt lite søvn da :P
Nå pakker og stresser vi rundt, reiser på ferie i morgen :) først til svigers og så 14 dager på gran canaria :) gleder oss masse!!!

Hei på deg :) lenge siden!
Her har det gått i ett i det siste,så har ikke rukket å vært så mye innom jeg heller! Vært en del på farta, på hyttetur og div familiebesøk :) i helga som var feiret vi mamma sin 50årsdag,kjempekoselig :) men ble litt lite søvn da :P
Nå pakker og stresser vi rundt, reiser på ferie i morgen :) først til svigers og så 14 dager på gran canaria :) gleder oss masse!!!
Det skjønner jeg:-) Har du plass til meg i kofferten?;-)

Gleder meg sånn til alle er ordentlig tilbake så vi kan skravle masse igjen:-)

<3

Har savnet dere også :)

Elsker den nye macen min som endelig gjør det gøy å være på BV igjen ;)

Kjenner jeg gleder meg til neste TGK nå;) Når er du hjemme fra ferie?:)
Vi er hjemme onsdag i neste uke.:)

Men du, hva er det egentlig som er på det bildet ditt? En rosa hund? :p

* okt08 og jan13 <3 *

Back
Topp