Ny adresse

camika

Forumet er livet
I dag fikk vi brev fra kommunen, med en adresse vi ikke har hørt om før. Det var vel bare et lykketreff at brevet kom fram[:-]

Det viser seg at vi har fått ny adresse, vi fikk tilsendt ny nr.plate og det hele. Nedert i brevet stod det at formannskapet enda ikke hadde vedtatt forslaget, så det var med forbehold[8D]

Det jeg syns var lite lurt er å sende ut et brev til en adresse som enda ikke eksisterer[8|][8D]

ORIGINAL: Ihne

[&:][&:]

Hørtes snodig ut..[&:][&:] Jaja.. de gjør jo så mye rart i kommunen....

For det første, hvorfor sende til en adresse som ennå ikke eksisterer...[8|]
Og for det andre, hvorfor sende dere et nytt nr.plate når det ennå ikke er vedtatt.....[8|]

Det kan du gjerne spørre om![:D]

Ikke alt som skjer i rett rekkefølge nei[&:]

skrudd kommeune.. ikke vedtatt og de koster til og med nummerplata.. og beg allerede å bruke adressen.
er helt NORGE[8D][:D]

ORIGINAL: pupple

skrudd kommeune.. ikke vedtatt og de koster til og med nummerplata.. og beg allerede å bruke adressen.

Sant det[;)]

Jeg gruer meg som en tulling til å skrive alle de adr. forandring lappene[&:] INGEN av de blir skrevet før et vedtak er gjort[;)]

ORIGINAL: camika

Sant det[;)]

Jeg gruer meg som en tulling til å skrive alle de adr. forandring lappene[&:] INGEN av de blir skrevet før et vedtak er gjort[;)]

man får jo sånn ferdigutfyllte nå[:)]
og oppe hos dere kommer d garantert frem fordet om dere bruker den gamle. og posten varsler og om endringer til endel..[;)]

dere har vært uten nr på husene til nå[:-]
d var vi her inntil for noen få år tilbake. er samme om folk sender til gamle eller nye. grunnen til d er kommet nr er for ambulanse osv. de må ha eksakte adr!!!

Sant det[;)]

Hvis du melder adresseforandringen til posten via posten.no får du i en periode tilgang til å sende adresseforandringer derfra. Da slipper du med å legge inn mottakers adresse. Og du slipper helt å skrive for hånd! Men for all del, vent til den nye adressen deres er vedtatt!

Ellers må jeg si meg enig i at kommunen du bor i gjør ting i en veldig merkelig rekkefølge...[8|][8|][8|]

ORIGINAL: Glad70

Sant det[;)]

Hvis du melder adresseforandringen til posten via posten.no får du i en periode tilgang til å sende adresseforandringer derfra. Da slipper du med å legge inn mottakers adresse. Og du slipper helt å skrive for hånd! Men for all del, vent til den nye adressen deres er vedtatt!

Ellers må jeg si meg enig i at kommunen du bor i gjør ting i en veldig merkelig rekkefølge...[8|][8|][8|]

Det høres bra ut! Det var så mye rot når vi flyttet inn her. Viktig post kom ikke fram, noen brev ble sendt til foreldrene til sambo, selv om han ikke hadde bodd der på endel år[&:]

Bare jeg slipper å skrive for hånd så er jeg fornøyd! Det er bare så vanvittig mange man må melde adr forandring til. Det er jo umulig å huske alle[8D]

Jeg venter til det er vedtatt ja.[:)]

Posten rota når vi flyttet hit også. Hun som kjøpte den gamle leiligheten min flyttet ikke inn med en gang, så endel post ble liggende igjen i kassa der en god stund... Skjønte lunta når det begynte å komme bøker fra bokklubbene!

Jeg klagde, og ønsket å få refundert returkostnadene som jeg jo måtte betale til POSTEN for å få returnert bøkene jeg ikke ville ha. Det avslo de, og begrunnelsen de brukte var at dette hadde skjedd i den 1. måneden etter at vi flyttet, den som er gratis... (vi hadde betalt for 6 måneders ettersending i tillegg, men innen den 1. måneden var gått hadde jo omdelingen begynt å skjønne at vi hadde flyttet...

Back
Topp