Nvnevalg...

nitalita

Gift med forumet
Har dere noe navn klart til den lille?

Er så pussig her for når vi ventet Linea bare visste vi at det måtte bli det før vi dro på UL, men nå har vi ikke snøring.
Vi har kommet opp med 3 navn foreløpig: Alexander,Emil og Kevin.. Så får vi se om det blir en av di eller om det dukke ropp et nytt et[:)] Vil vil ha navnet klart når bebbisen kommer...

Linea er nydelig. Har tenkt på det selv. Aleksander er flott og Emil er trivelig og sjarmerende. Kevin ville jeg personlig styrt unna... Vet ikke om du var ute etter noen andres formening om navnene , men jeg tillot meg det likevel[;)]

Min kjære vil helst vente med navnespekulering til vi vet hvilket kjønn det blir. Jeg synes Elvira er fint jentenavn, i tillge til Linnea og Vilde Aurora.

Har mest følelse av at det blir en gutt, da, så da passer jo disse navnene dårlig[:D] Må tenke mer på guttenavn.

Den 25. er det ultralyd, så da kan min kjære og jeg kanskje fokusere bedre.

Jo var både ute etter meninger om navnene og om dere andre har funnet noe navn[;)]

Syns liksom guttenavnet vi velger må matche Linea litt...

kevin Alexander er jo fint

Fine alle de navnene dere har tenkt på[:)]

Vi har bestemt oss for Sander eller Andrea[;)]

Alt etter som... Fikk ikke sett kjønnet på UL, var litt lite samarbeidsvillig lille nurket!

ORIGINAL: Lillejenta88

IKKE linus, hesten min heter  det[8D]

Hehe, var ment litt spøkefult. Men det er jo litt søtt da. På en hest i hvert fall... [:D]

Da vi ventet førstemann bestemte vi navnet to måneder før, fortalte det tom. til noen av de vordende besteforeldrene... to dager etter fødselen satt jeg å hylgrein på sykehuset fordi navnet ikke passet på lille gutten i det hele tatt =) Så da var det bare å ta navnebok fatt igjen...

Denne gangen er det like greit å bare vente til vi blir kjent med ham, går bare under "frøet" nå :)

Back
Topp