nutrilett-

hhennes

Forumet er livet
idag spiste jeg en sånn til lunsj.. så leste jeg på pakken nå nettopp at de ikke skulle brukes av ammende.. og jeg ammer.. hmm-noen som vet hvorfor??

var egentlig ganske sulten da jeg trykte i trynet en hel sånn.. og nå 2,5 time senere er jeg fortsatt mett. og jeg pleier å være sulten etter jeg har spist en svær middag..
syns jo de var geniale.

Jeg vet ikke hvorfor det står at de ikke skal brukes av ammende, men jeg vil gjette på at det er fordi det ikke anbefales å slanke seg mens man ammer...

Men uansett må det vel være bedre å spise en sånn enn sjokolade? hvis en bruker det som snacks?

Vet nå ikke jeg.. en sånn bar skal erstatte et helt måltid? Så om man tar det i tillegg til vanlig mat så får man jo i seg masse mer kalorier? Ikke vet jeg, jeg spiser det jeg får lyst på når jeg får lyst på det [8D]

Spiser nutrilett hver dag jeg. Er nok bare i slankende sammenheng det ikke skal spises av ammende

Jeg spiste det til mellommåltid på jobb når jeg jobbet sent, istedenfor noe annet....før jeg ble gravid....jeg gikk ned i vekt av det....så kanskje det er fordi man ikke skal slanke seg når man ammer at det står. 

Vet nå ikke jeg.. en sånn bar skal erstatte et helt måltid? Så om man tar det i tillegg til vanlig mat så får man jo i seg masse mer kalorier? Ikke vet jeg, jeg spiser det jeg får lyst på når jeg får lyst på det

_____________________________[/quote

jeg har og gjort det-og dessverre så har jeg blitt temmelig tykk. så jeg har nødt til å begynne å tenke over hva jeg spiser. ikke slanke meg mens jeg ammer. men være litt mer bevisst hva jeg trykker i trynet:)
meningen er vel at det skal brukes som et mellommåltid.

Er nok i slankesammenheng man ikke skal bruke det...
Tar meg gjerne en bar som et måltid/mellommåltid. Egentlig litt for mye for et mellommåltid... Om man synes de er gode er det bedre å ta seg en sånn som erstatning for sjokolade på lørdagskvelden, ja [:D] En deeel mindre kcal enn en sjokoladeplate [&:]

Tenkte jeg skulle kjøpe det istedenfor sjokolade på kvelden.....spare på kcal[:)]

de er veldig geniale ja en holder seg mett leeeenge
men de inneholder bare 230 kcal eller noe slikt så er vel kansje derfor

mm smaker kjempegodt. nesten bedre enn yndlingssjokoladen.. farligt.

Back
Topp