Nutrilett bar, noen som spiser det??

Miss Claymore! skrev:

Live2Learn skrev:
Anbefaler ikke å spise det til frokost ihvertfall.. Da blir du gående med luft i magen..

Men, 3 barer om dagen?

La du ikke på de da du begynte å spise skikkelig?

Nei la ikke på meg igjen, begynte på ketolyse da jeg var fornøyd med vekta. Eller jeg la på meg litt i begynnelsen av ketolysen, men det forsvant igjen. Holdt vekta i flere mnd helt til jeg ble gravid. Nå eter jeg alt jeg kommer over, så har selvfølgelig lagt på meg litt nå:-p

Altså, du begynte på ketolyse da du var fornøyd med vekta?
Og før det spiste du tre nutrilettbarer om dagen, ingenting mer? Altså drøyt 700 kalorier om dagen?

Det er jo sinnsykt! Og ketolyse når du ikke har vekt å gå ned, det må jo være farlig? Det anbefales ikke dersom man skal ned mindre enn 10 kg, og så er det meningen man gradvis skal trappe opp når man er på målvekta, for å stabilisere seg. Lavkarbo er en livsstil ja, men ketolyse er en slankekur. Håper ikke dette stemmer. :S

Har smakt før jeg ble gravid - BLÆ!

Papillon skrev:
Nei usj! Har smakt det for lenge siden. Det minte mest om sponplater. Jeg ser ikke for meg at jeg skulle bli mett av en liten sånn en, så jeg hadde sikkert endt med å spise måltidet i tillegg... Hihi. 

Samme her. "Sulten jeg. Spise denne da. Den lille her? Jaja, får prøve. Æh. Hjalp ingenting, fortsatt sulten. Maaaaaat!"

Pleier å ha sånne i veska. Ikke fordi jeg slanker meg men fordi jeg er flink til å fly ut hjemmefra uten å ha spist frokost. Da blir jeg som regel kjempe sulten utover dagen og ender opp med å kjøpe meg pølse eller noe og da er en nutrilett bar sunnere ;)

nei spiser det for det er mye stress på jobben og har ikke tid til annet..

spiser bare den karamellen jeg da, synes de er dritgode!!

hende jeg spiser om jeg ikke rekker å få i meg noe ordentlig mat .. 

om jeg måå ha sjokolade tar jeg en nutrilettebar istedetfor vanlig sjokolade...litt sunnere...men samtidig er ikke disse barene noe slankekost siden det er mye sukker i de...men gode er de jo.

mammatileijente skrev:
Jeg går på Grete Roede.. og brukte nutrilett bar som et mellommåltid.. men det var ikke bra om man skulle ned i vekt.. Husker ikke helt argumentet.. men det kan jeg finne ut til tirsdag om du vil. Hun jeg går hos er en skikkelig bra roedeleder;) Hun kan sakene sine!

JA gleder meg til svar :) Lykke til med grethe roede :)

Den er over 200 kcal... Det er altfor mye! 1 knekkebrød med magert pålegg er ca 100 kcal... Mellommåltid er ca 50 kcal, dvs et beger lettyoghurt eller et eple. Synes den er altfor energitett og gir altfor lite til å være verdt å spise. 

Labambie skrev:
Den er over 200 kcal... Det er altfor mye! 1 knekkebrød med magert pålegg er ca 100 kcal... Mellommåltid er ca 50 kcal, dvs et beger lettyoghurt eller et eple. Synes den er altfor energitett og gir altfor lite til å være verdt å spise. 

Enig.
Det er rett og slett for mye sukker i den.
Knekkebrød med kokt skinke og masse grønnsaker oppå metter mer og inneholder bare halvparten i kalorier.

Jeg vet mange spiser mellommåltider på den størrelsen, men synes fortsatt det er et dårlig valg,.

Back
Topp