Nutrilett bar, noen som spiser det??

Agurken

Glad i forumet
Spiser du det daglig? eller bare av og til ??
Slanker du deg derfor du spiser det ??
Fortell fortell.

Jeg slanker meg, men er så snope syk derfor synes jeg at det er godt å ta seg ein bar i steden for et måltid :) Men er det så lurt å spise disse barene??

prøvde å spise istede for måltid, men for det første ble jeg ikke mett egentlig og for det andre smakte de jo HELT sykt dårlig. bare som en søt, ekkel masse, litt som vassen sagflis med kunstig søtstoff!

LilleLavendel skrev:
prøvde å spise istede for måltid, men for det første ble jeg ikke mett egentlig og for det andre smakte de jo HELT sykt dårlig. bare som en søt, ekkel masse, litt som vassen sagflis med kunstig søtstoff!

Haha jeg syns de er kjempe gode jeg :) Ja sant de er litt sagflis men ikke alle :)

Jeg spiste nesten bare nutrilett i ca 4 mnd da jeg slanka meg.. Spiste 3 barer om dagen.. Raste ned fra 70 til 52 kg. Er 170 høy, så ble litt vel skinny da..

Periodevis kan jeg spise ganske ofte. Vanligvis til frokost, et mellommåltid, eller hvis jeg har lyst på noe på kvelden.
Jeg er jo  konstant på "slankern" da, men jeg spiser barene fordi jeg syns de er gode, og for å ha et måltid som er raskt og som jeg klarer å tyne ned. F.eks. når jeg står opp halv sju er det ikke bestandig så lett å spise frokost, jeg må ha noe som er litt søtt for å klare å svelge det på morgenen, ellers blir jeg ofte kvalm.
Det er også veldig greit å ha en i veska for å unngå å bli for sulten, jeg har lang kjøretid når jeg er i praksis, så å ikke spise fra lunsj klokken elleve og til jeg er hjemme så sent som 4-halv 5, det kan bli vel lenge.

Anbefaler ikke å spise det til frokost ihvertfall.. Da blir du gående med luft i magen..

Men, 3 barer om dagen?

La du ikke på de da du begynte å spise skikkelig?

jeg kunne finne på å erstatte flere måltider med dem når jeg slanket meg. Men jeg synes de er gode og metter da..

Live2Learn skrev:
Anbefaler ikke å spise det til frokost ihvertfall.. Da blir du gående med luft i magen..

Men, 3 barer om dagen?

UFF ja lukter LIK av fisen.

har akkurat kasta i meg 2 stykk.. syns de er veldig gode :) Men er fortsatt både snopsyk og sulten

2x 24November skrev:
har akkurat kasta i meg 2 stykk.. syns de er veldig gode :) Men er fortsatt både snopsyk og sulten

Da bør du spise et måltid før du spiser barene, for de er ikke akkurat sunne.
Det er bedre enn sjokolade, og ok måltidserstattere når man er litt på farten.
Jeg spiste det istedet for sjokolade hvis jeg var skikkelig sugen.
Men problemet for meg er at det er to i pakken og da spiser jeg begge. Hehe.
Så for meg var det bedre å kjøpe atkinsbar:P

Jeg spiser noen andre, husker ikke hva de heter, men den har karamell smak iallefall. Syns den er ganske god. Spiser en om jeg feks er kjempesulten og må bare ha noe å putte rakst i munnen.

Nei usj! Har smakt det for lenge siden. Det minte mest om sponplater. Jeg ser ikke for meg at jeg skulle bli mett av en liten sånn en, så jeg hadde sikkert endt med å spise måltidet i tillegg... Hihi. 

Spiser de av og til som et mellommåltid:)
De tar vekk sukkerbehovet, og de metter godt:)

Live2Learn skrev:

Men, 3 barer om dagen?

Nei la ikke på meg igjen, begynte på ketolyse da jeg var fornøyd med vekta. Eller jeg la på meg litt i begynnelsen av ketolysen, men det forsvant igjen. Holdt vekta i flere mnd helt til jeg ble gravid. Nå eter jeg alt jeg kommer over, så har selvfølgelig lagt på meg litt nå:-p

jeg er på slankern, å når jeg får lyst på no søtt, så kjøper jeg eldorado gele uten sukker, de har 7 kcal per 100 gram, å da kan man spise ganske så mye, det demper på søtsuget mitt, er jo ganske mye kcal i en sånn bar, de sier vel at man skal erstatte et måltid med en sånn bar??

Har spist det på vei hjem fra skolen endel...
Da er jeg sliten og lei, men 1,5 t bilkjøring må til for å komme hjem til middagsbordet.
Tenker da at en bar er bedre enn en sjokkis på veien...

Spiser dem vist jeg har lyst på sjokolade, og føler meg ekstra feit den dagen.. 

Ellers er dem greie å ha når jeg er sulten, og ingenting frister.. Synest den med karamell/toffe smak er knallgod ! 

Jeg spiser sånne som mellommåltid og er på farten. Jeg blir mett faktisk
Og den er god syns jeg. Søtsugen blir borte. Jeg anbefaler Allévo sin blåbær! den er så god! det er tilbud på de nå ta 3 for 2 ut året for medlemmer på apoteket =D

Jeg går på Grete Roede.. og brukte nutrilett bar som et mellommåltid.. men det var ikke bra om man skulle ned i vekt.. Husker ikke helt argumentet.. men det kan jeg finne ut til tirsdag om du vil. Hun jeg går hos er en skikkelig bra roedeleder;) Hun kan sakene sine!

Back
Topp