Nutramigen

-Nymphadora-

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Etter utallige forsøk med MME (alle typer) kom legene frem til at lille tulla mi ikke tåler melk, så vi fikk Nutramigen på resept. 
Men etter å ha brukt den i et par dager så har hele ansiktet hennes hovnet opp, og hun bare klør og klør. 
Lurer på om det er pga Nutramigenen eller muligens pollen.

Har noen av dere som har brukt Nutramigen mekret noen form for utslett i ansiktet til deres babyer? Tålte babyen deres Nutramigen?

Jeg brukte det på storebror...han reagerte ikke..men han LIKTE den heller ikke..så fikk IKKE i han mme i det hele tatt da....

det KAN jo være pollen..siden det er sesong for det  nå..men hva med å bare prøve å gå tilbake til den gamle..selvom hun reagerer...eller evt prøve å blande 50/50? for å se om det kan hjelpe??

Her reagerte han ikke. Men jeg hadde vurdert å ta en prat med legen. Tror nutramigen er det første en prøver ut, for det er det rimeligste. Så kanskje det ville vært en tanke å prøvd ut de svindyre og sett hvordan hun reagerte på de :)

mini beg p ådet når han var 6mnd. ingen allergisk reaksjon på ham allefall. men to dager emd innkjøring pga smaken. nå er det noe av det beste han får!! mmmm.....

ville prøvd uten en dag el to for å se om det forsvinner. men er lite trolig,pga at dette er jo ikke noe allergener i?? eller er det??

men finnes en til sånn 700kr boksen som er enda mer behandlet for å fjerne proteinet. :)

Mhm, neocate.

Den er bygget opp på en helt annen måte, helt uten melkeproteinemoticon

Men om han reagerer på melk og har drukket mme med melk før, uten og få en slik reaksjon, da hadde jeg heller tenkt pollen jeg da.

Tusen takk alle sammen :)

Tok en tur til legevakta og fikk høre at det var mistenkelig lik varmeutslett, som mest sannsynlig gikk over om noen dager :) 

Nutramigen fortsetter vi med!

Back
Topp