Nussing på munnen

mammagullet

Glad i forumet
( på ungene.) Hva synes dere om dette? Og hva synes dere om at andre nusser barnet deres på munnen?

Jeg nusser snuppa på munnen. Ser ikke noe galt i det, men liker ikke at andre voksne gjør det.
 
Jeg gjør det, og syns det er helt greit.
 
Trodde ikke jeg skulle bry meg om at andre gjorde det, men jeg merker at jeg ikke liker det de gangene det skjer at noen gjør det..[&:]
 
Jeg susser han bare på kinnet, men reagerer ikke på det om andre susser barna på munnen nei! Kanskje greit at de slutter når barna når en viss alder, men..[8|]
 
ser absolutt ikke noe galt i det! hvorfor skulle d være rart?
Men selvf får ikke noen andre kysse henne på munn... men det har heller aldri skjedd!
 
Det hender at det nusses på munnen her, og ser ikke noe problem idet....
Så lenge Morgan synes det er greit...
 
At andre hadde nusset han på munnen, det hadde jeg ikke likt[&:]
 
Mi nusser oss, mormor, farmor og tantene sine på munnen og det er jo bare koslig, men jeg ser helst at det holdes i familien ja..
 
synes ikke det er ille, jenta vår får et suss på trutten når hun skal legge seg samt jeg sier at jeg er gla i henne[:)]..

Om andre gjør det gjør meg ikke noe. Blir hellere varm inni da det er andre enn meg som er kjempegla i henne, vil henne det beste![:)]
 
jeg er ikke noe fan av d, ikke for at d er ekkelt eller noe men av den grunn at jeg føler d blir feil for meg - litt pinlig på en måte om jeg kan si d.....så her i huset nusser vi på kinnet. (utnom meg og sambo da, vi nusser vanlig)
 
Er veldig forsiktig med å nusse aldres barn på munnen. Vet der er mange voksne som ikke like det, og synes ikke noe om det selv heller.

Blir litt det samme som at andre putter smokken til snuppa i sin munn for så å gi den til snuppa- Æsj liker det over hode ikke. Ene tanta til snuppa har gjort det, men vet ikke helt hvordan jeg skal si ifra. Hun gjør så mye rart, og det virker som hun tror at alt jeg gjør det kan hun også gjøre.
 
Oliver nusser for det meste i munnen for tiden, noen ganger slår han til med et skikkelig tungesleik på kinnet også [:D]
 
Men susser på munnen, ja [:D]
 
Jeg hadde nok ikke likt om noen andre gjorde det, men så kysser jeg ham ikke selv heller uten å spørre om mamma kan få en nuss og han kommer løpende da.......
 
ORIGINAL: ~Maddy~

ORIGINAL: *Skjønningene©*

jeg/vi gjør det - ser ikke no galt i det[:D]


 
og jeg/vi nusser ikke andre barn på munnen[&:]
 
ORIGINAL: ParIHjerter

vi nusser[:D]

Ei jeg kjenner hadde barna som brudepiker,de fikk beskjed om å kysse alle som kom inn i kirken[X(]
To barn,ei jente og en gutt kyssa sikkert 50 stk på munnen.Kjente jeg ble kvalm da jeg hørte det[&o]


Fy a meg. Æsj æsj. Stakkars unger[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]
 
ORIGINAL: Mizdizzy

Mi nusser oss, mormor, farmor og tantene sine på munnen og det er jo bare koslig, men jeg ser helst at det holdes i familien ja..
 
Her susser jeg sønnene mine på munn akkurat når det passer meg[:D]

Unnskyld meg, men jeg klarer ikke og se noe 'galt' i det[8|] Men nå er jeg oppvokst i et hjem som det og vise følelser er helt naturlig.... Både med klem og kyss[&:][:)]

Må jo legge til at jeg har ikke for vane og kysse andres barn da[8|]
 
Vi susser ikke på munnen. For oss blir det veldig unaturlig. Naturligvis vil jeg ikke at noen andre gjør det heller. Vi får masse susser på kinnene og gir igjen også. Synes ikke vi kan beskyldes for å vise mindre kjærlighet av den grunn[:)]
 
Vi gjør det ikke[;)][;)] Unaturlig for oss...
 
ORIGINAL: *Skjønningene©*

jeg/vi gjør det - ser ikke no galt i det[:D]


[:)][:)][:)] Samme her.
 
Vi gjør det ikke.... Liker ikke at andre gjør det på henne heller... Noen få som gjør det innimellom.
 
Ser ikke noe galt i andre som gjør det, men har bare ikke falt oss naturlig.
 
Back
Topp