kosepus Glad i forumet 9 Sep 2005 #3 Slenger meg på her jeg å... [;)] Gratulerer sååååååååå masse me dagen til dere begge!! [:D][:D]
kosepus Glad i forumet 9 Sep 2005 #6 Ikke sant?!?! Aner ikke hvem de er.. fant de bare på nette.. fant ut at de paaset litt godt på en desember bebis [;)]
Ikke sant?!?! Aner ikke hvem de er.. fant de bare på nette.. fant ut at de paaset litt godt på en desember bebis [;)]
M millemax Glad i forumet 9 Sep 2005 #7 gratulerer så mye med dagen[:D] håper dere begge får en super dag[;)] klem...
P poca og krapylene Elsker forumet 9 Sep 2005 #8 tusen takk alle sammen!![:D] blir stor jente nå!!! hehehehe poca
tullmusa Forumet er livet 9 Sep 2005 #9 HEhe! [:D] Gammel blir du da? Jepp, kosepus, må ha en sånn lue til min bebis sin første jul! [;)]
P poca og krapylene Elsker forumet 9 Sep 2005 #10 jeg blir 24:) så gøy det skal bli med pakker!!! hehe poca
H Hanne79 Elsker forumet 9 Sep 2005 #12 ORIGINAL: tullmusa HIPP HURRA OG GRATULERER MED DAGEN!!! [:)][:)][:D][:)][:)] [:)][:)]
S Sara73 Gift med forumet 9 Sep 2005 #14 Stiller meg i gratulasjonskøen jeg også, gratulerer med dagen!!![:D]
X x1xiza Glad i forumet 9 Sep 2005 #15 ikkje flink å følge med på bursdager eg..kor ser ein sånt? [:)] MEN GRATULERER MED DAGEN!!!!
FjerneErna Forumet er livet 9 Sep 2005 #16 Gratulerer så mye med dagen, begge to [:D][:D] Bursta'klem fra meg [:D][:D]