nuskin

ung@mor

Betatt av forumet
noen her som har jobba med d? bruka maskina,og/eller produkta???[;)] har akkurat begynt å jobbe med d.. men har ikke prøvd d enda, får maskin+produkter i morgo...

www.nuskin.no ;) har ikke noe erfaring med produkta,men har sett og prøvd maskin,galvanic spa.. som også blir kalt rynkestrykejernet...
den glstter ut rynker,fjerner strekkmerker,celulitter,strammer opp hud, fjerner pigmentflekker... bra for de som har eksem+++++++ hehe
og den maskine er ihvertfall bra til fjerning av rynker, såg stor forskjell etter en 10 min. bahandling,
dette er en liten maskin, som du kan kjøpe og bruke selv....

åh shit da! Går det ikke ann å kreve erstatning for slikt? Må være alvorlig dårlig produkt når når man får brannsår av det. Ille!! Jeg får svifornemmelser og røde tørre flekker i ansiktet av Clarins kremer[:'(] Men så fikk jeg Oil og ulay i gave og så prøvde jeg den etter en stund og huden bare stortrives, gjevn og fin hudfarge uten røde merker. Men jeg vet ikke hva som er i den da hehe

oi, jeg har ikkje prøvd makeupen.. jeg fikk renseserien og maskina i dag, jeg har også ekstremt sensitiv hud,blir spennende å se.... kjenner flere som bruker serien, og er kjempe fornøyde.
produktene skal være helt reine, men er noen som reagerer på de (pga. allergi, og får da allergisk reaksjon... ) den skal fjerne strekkmerker (ihvertfall resusere  de, og fjerne rødfargen) jeg har bare sett at den fjerner rynker.... men skal prøve på ei veninne nå (som har strekkmerker på magen...)

Back
Topp