Nurkis!!!

ella1

Gift med forumet
jeg har fått svar, og hun kan lage kaken til meg[:D][:D][:D]
Tjohoooo!!

Yeey så bra[:D][:D][:D]

det kunne hu her også men vi står over trur jeg hu skulle ha over 1500kr for dåpskaken sidenviblir 35 stykker så det syns jeg blei for dyrt gitt

vi blir også over 30,men har bestilt til 20. Grunnen er at veldig mange ikke spiser kake...[8D]
Hør med henne Nurkis har lagt ut linken til,hun skal visst være kjempe flink!! Gleder meg til å hente kaka vår[:)][:)][:)]

ORIGINAL: ella1

vi blir også over 30,men har bestilt til 20. Grunnen er at veldig mange ikke spiser kake...[8D]
Hør med henne Nurkis har lagt ut linken til,hun skal visst være kjempe flink!! Gleder meg til å hente kaka vår[:)][:)][:)]

Samme gjorde vi, siden det også i tillegg er flere andre kaker, og noen tar jo mindre stykker osv enn hva som er "meningen"[:)]

Er i gang med planlegging jeg vettu [;)]

ORIGINAL: nuttis

Er du her også??[:D][:D]

hihi gleder meg såååå masse til å se kaka på fredag[:D][:D][:D]

Kikka på kakebloggen - fy søren så dyktig du er!
Bare ELSKER den Michael Jackson-kaka - helt fantastisk! [:)]*ønske seg til bursdagen*

Heisan!

Er egentlig ikke her, men fulgte en link fra bloggen min og inn hit [;)]

Heisan!

hehe ja, mente på BV da.. hehe[8D] hih, hvordan går det med planleggingen ???[:D]

så mange fine/kule kaker :)) Flink!!!

ORIGINAL: nurkis og Sander

Heisan!

hehe ja, mente på BV da.. hehe[8D] hih, hvordan går det med planleggingen ???[:D]

Det går bra. Har laget litt pynt [;)] Skal lage både til gutt(din) og jente dåp [:D] Vært opptatt med tingeling kake i dag. men i morgen skal jeg sette ordentlig i gang.

ORIGINAL: nurkis og Sander

Heisan!

Det går bra. Har laget litt pynt [;)] Skal lage både til gutt og jente dåp [:D] Vært opptatt med tingeling kake i dag. men i morgen skal jeg sette ordentlig i gang.

Hihi gleder meg sånn assa[:D][:D] Flink du er!!!!!![:D]

Back
Topp