Nurket mitt

Mirakel2017

Elsker forumet
Septembergull'17
9bf15e8eded3ad50b4d5191913e7f468.jpg

Alt var som det skulle [emoji173] 7.3 mm og hjerte slo med 120 slag i min [emoji1]
Er 2 dager lenger enn jeg trodde, men det er helt greit [emoji6]

Super duper happy [emoji1][emoji1][emoji1]

Ååå [emoji173] Gratulerer!! Er herlig følelse ikke sant? Vi tenkte å feire med pizza i dag vi også [emoji6] hehe...

Sååå deilig! Og såååå glad det bare er to uker til neste ul <3 må tiden til uke 12 bare flyyy forbi! Er heldig jeg da som får ul hver andre uke :)

Så hærlig <3
Bare 4+4 hær enda men håpe på henvisning te ul på legetimen om ei uke.

Sååå deilig! Og såååå glad det bare er to uker til neste ul <3 må tiden til uke 12 bare flyyy forbi! Er heldig jeg da som får ul hver andre uke :)
Jeg skal også ta ny ul om 3 uker og er gla jeg får oftere ul jeg også [emoji6] Er jo 6+4, så hadde vært nesten 6 uker å vente på ul i uke 12. Hadde vært alt for lenge [emoji12]

Håpe du får det da [emoji4] Selv om det fortsatt er tidlig, var det veldig betryggende å se at alt var som det skulle [emoji1][emoji173]

E 5+4 når æ har time te legen på torsdag. Å om æ da får tul så bli det å bekke over te uke 6 for tvile på æ får dagen etter. Å da ser man jo kanskje et hjerte å <3

E 5+4 når æ har time te legen på torsdag. Å om æ da får tul så bli det å bekke over te uke 6 for tvile på æ får dagen etter. Å da ser man jo kanskje et hjerte å <3
Du får nok se ett hjerte da vil jeg tru [emoji173] Blir spennende [emoji1]
Angrer på at jeg ikke fikk tatt opp lyden av hjerteslagene.. Men akkurat der og da hadde jeg nok med å tørke gledestårer [emoji6]

Back
Topp