Alt var som det skulle [emoji173] 7.3 mm og hjerte slo med 120 slag i min [emoji1]
Er 2 dager lenger enn jeg trodde, men det er helt greit [emoji6]
Super duper happy [emoji1][emoji1][emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6+4 [emoji4]Hvor langt er du på vei?
Ååå [emoji173] Gratulerer!! Er herlig følelse ikke sant? Vi tenkte å feire med pizza i dag vi også [emoji6] hehe...Jippiiikom akuratt ut fra ul selv og vi feirer ett bankende hjerte med pizza <3 sitter og smiler fra øre til øre
![]()
Ååå [emoji173] Gratulerer!! Er herlig følelse ikke sant? Vi tenkte å feire med pizza i dag vi også [emoji6] hehe...

Jeg skal også ta ny ul om 3 uker og er gla jeg får oftere ul jeg også [emoji6] Er jo 6+4, så hadde vært nesten 6 uker å vente på ul i uke 12. Hadde vært alt for lenge [emoji12]Sååå deilig! Og såååå glad det bare er to uker til neste ul <3 må tiden til uke 12 bare flyyy forbi! Er heldig jeg da som får ul hver andre uke![]()
Blir veldig virkelig når du får se nurket gitt [emoji6][emoji173]Uvirkelig å sitte her og vite at noe sånt bærer jeg også på [emoji813]bigred
Så deilig å se at alt ser bra ut![]()
Håpe du får det da [emoji4] Selv om det fortsatt er tidlig, var det veldig betryggende å se at alt var som det skulle [emoji1][emoji173]Så hærlig <3
Bare 4+4 hær enda men håpe på henvisning te ul på legetimen om ei uke.
[emoji1]Såå bra <3
Håpe du får det da [emoji4] Selv om det fortsatt er tidlig, var det veldig betryggende å se at alt var som det skulle [emoji1][emoji173]
Du får nok se ett hjerte da vil jeg tru [emoji173] Blir spennende [emoji1]E 5+4 når æ har time te legen på torsdag. Å om æ da får tul så bli det å bekke over te uke 6 for tvile på æ får dagen etter. Å da ser man jo kanskje et hjerte å <3