Nupper og kviser

Johanne95

Flørter med forumet
Jeg har alltid slitt endel med kviser, men de siste ukene har de beveget seg på brystet også! Er som små nupper, er jo betente talgkjertler, da det er talg inni, men de er verken rød, og få er svarte. Har prøvd å behandle brystet som ansiktet med å rense å tilføre en oljefri ansiktskrem. Kan jo ha en faktor å si at huden min er ekstremt tørr også! Og huden produserer da ofte mere talg for å fete til huden.
Føler jeg har prøvd alt! Er i uke 11, noen som har tips? Eller erfaring om.når det gir seg? Kvisene mine o ansikt og rygg har også blitt større og mer utbredt :-( hjeelp

Her har jeg fått det etter jeg fødte for en uke siden, på brystkassen og mellom skulderbladene. Jeg prøver bare å la det få være i fred og tørke ut, men det er nok hormonelt og fint lite jeg kan få gjort med det :/

Høres ut som meg, jeg gikk til lege. Har også veldig tørr hud, atopisk.. Fikk elocon for den tørre huden (harde parti) og ansiktssalve på resept, og måtte kjøpe oljefri ansiktsprodukt som du sier.

Har også litt nupper/kviser rett over puppene :( utrolig kjedelig, men lite å gjøre med egentlig :P

Har aldri slitt noe med kviser men plutselig når jeg var rundt 10 uker har det kommet en del mellom skulderbladene/nakken og litt forann på brystet.. To plasser hvor jeg alfri ellers har hatt noen ting! I tillegg fått noen små kviser i ansiktet menmen.. Er vell normalt.. :p

Back
Topp