nupper/kviser

OH RLY?

Forumet er livet
Fått så uren hud over brystene? små nupper/kviser og ru hud....føler jeg må bruke hampvotten hver gang jeg dusjer for å prøve å forhindre at det blir voldsomt?

flere som har opplevd slike forandringer i huden?

æsj, det er så kjedelig med slik hud altså...har fått masse nupper på lårene og mye mer uren hud i ansiktet...for ikke snakke om fett hår[:@]

bruker dere noe spes for det? bruker bare vanlig hampvott og fuktighetskrem jeg da...men er vel kanskje noe man kan kjøpe på bodyshop som hjelper mer? hmm...må innom dem når jeg blir bra nok...må uansett ha ny ansiktskrem så...

Kjent problem det der[&:]

Skrubber meg hver gang jeg dusjer, gjorde det sist jeg var gravid også[:)] Skrubber ekstra mye der det er fare for strekkmerker, skrubbing øker blodsirkulasjonen, og tenker at det hvertfall er forsøket verdt for å forhindre merkene... Har ingen fra sist, og vil ikke ha noen nå heller[:)]

Nei, har ikke brukt noe for det.
Men kanskje jeg skulle begynne å skrubbe litt, se om det funker [:)]
Jeg er bare glad til så lenge de holder seg unna ansiktet egentlig.

Jeg har også fått masse små røde nupper...Over hele brystet..
Godt det ikke er bikinisesong,hehe[:D]

Ser ut som en fjortis jo!![:@] Har bare kviser i ansiktet da, bruker dior face peeling og matas "Spot stick" (tea tree oil - GENIAL! Har heldigvis hamstret 3 stk sist jeg var i danmark[:D]) Veldig tørr hud på hendene, men håret er heldigvis som vanlig[:)]

vask ansiktet daglig med varmt vann IKKE med såpe, bruk ansiktsvann eller noe, skyll med kaldt vann. Bruk en fuktighetskrem etterpå. ikke en med parfyme. Spenol er billig (ca 20 kroner) og den er veldig bra, kan også brukes på brystvortene om de blir ømme etter amming. (spenol ble tidligere bukt på melkespreng på kuer)

ja det skal ikke være enkelt, må inrømme jeg har fått på en mindre kul plass jeg da......på rompa....tre søte små......*grøss* men nesten bedre der enn på nesa forsåvidt..

ORIGINAL: jordbæra

Fått så uren hud over brystene? små nupper/kviser og ru hud....føler jeg må bruke hampvotten hver gang jeg dusjer for å prøve å forhindre at det blir voldsomt?

flere som har opplevd slike forandringer i huden?

Jepp, har det sånn jeg og. Når jeg gikk gravid med Phillip hadde jeg masse, når jeg gikk med Mathias hadde jeg ingenting. Så er nok så forskjellig.. Men er grådig iirriterende  da..

Back
Topp