Nupper/kviser- gravid

Nr3påvei

Forelsket i forumet
I hele ansiktet, rygg, bryst, hals og nakke. Mest nupper, men mange blir til kviser :-( flere som har opplevd det? Forsvinner de ikke før etter fødselen, ser jo grusomt ut :-( Masse hormoner ja:-(

mine forsvant etter fødselen :) utenom hudormer som kom på mellom brystene da :s
Jeg gikk på hudpleie skolen da, å prøve MYE forskjellige produkter, tilogmed fruktsyre ofte!! men ingenting hjalp, så var bare hormoner lissom. så når hun var ute forsvant det :)

sånn hadde jeg også, så helt forferdelig ut. Ga seg før fødselen, men husker ikke når :)

Slapp heldigvis så mye av det der.. men venninna mi husker jeg hadde ryggen/halsen full.. og det gikk over da hun var sånn halvveis ut i svangerskapet.. 

Takk for svar. Er halvveis nå, men får bare håpe at de i allefall forsvinner i oktober :-)

her roet det seg da han var noen måneder gammel... og så ble det en runde syrepeeling og vips var jeg meg selv igjen ;) Håper det gir seg snart da :)

Frøken Plaske skrev:
her roet det seg da han var noen måneder gammel... og så ble det en runde syrepeeling og vips var jeg meg selv igjen ;) Håper det gir seg snart da :)

Prøvde å google syrepeeling. Gjør du det i salong eller noe du kjøper?

For å få den sterkste syrebehandlingen må du gjøre det i salong. fruktsyre behandling heter det:)

Huff ja det fikk jeg også begge gangene. Mest på overarmene og rygg... emoticon
Heldigvis ble det litt bedre ca 6 mnd inn i svangerskapet. Jeg var på gravidspa og fikk skikkelig full bodyscrub og ble smurt inn og pakket inn i plast og det hjalp MASSE! 

Jeg og! Jeg og!
Fader har aldri hatt uren hus før men nå er jeg full av "nupper" slik  som du forklarer på armene! Puh, godt jeg ikke er alene!

Back
Topp