Nummer tre er en luring....

Smorblomst82

Blir kjent med forumet
De to første fødslene startet uten forvarsel med vannavgang hhv. 3 dager før termin og på termindato. Begge gangene skjedde alt på dagtid.

Har termin med nummer 3 i morgen og tror ikke noe skjer virker som denne er en luring... har mye modning, men ikke nok til jeg tror det skjer noe med det første! Er lei nå altså..
 
De to første fødslene startet uten forvarsel med vannavgang hhv. 3 dager før termin og på termindato. Begge gangene skjedde alt på dagtid.

Har termin med nummer 3 i morgen og tror ikke noe skjer virker som denne er en luring... har mye modning, men ikke nok til jeg tror det skjer noe med det første! Er lei nå altså..
Plutselig ❤️
 
De to første fødslene startet uten forvarsel med vannavgang hhv. 3 dager før termin og på termindato. Begge gangene skjedde alt på dagtid.

Har termin med nummer 3 i morgen og tror ikke noe skjer virker som denne er en luring... har mye modning, men ikke nok til jeg tror det skjer noe med det første! Er lei nå altså..

Da er vi to! Misunne deg som har termin og enda endel dager foran deg før du nærmer deg overtid :angelic:
Krysser fingrene for at du slippe å gå mange dagene over termin :Heartred
 
Venter ennå her:( Er så kjedelig å gå slik altså. Var dessverre ikke helt forberedt på det.

Og alle spør hele tiden om det er noe nytt eller noe på gang!
 
Back
Topp